Vad har ni gjort för dumt/knäppt när ni varit psykotiska?

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1166713 av Nissegossen
Vill bara glömma stollheterna, inte för inte glömma att lillhagen blev stollhagen...

Jag rodnar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1175035 av Slyngelsnubben
Jag började knarka och blev mer och mer psykotisk, spenderade alla mina pengar som jag hade sparat ihop på knark kvinnor och resor sen kom den akuta fasen och nu står jag här med ingenting kvar hård landning...
Mer
4 år 9 månader sedan #1175037 av Geta
Har du slutat knarka nu?
Mer
4 år 9 månader sedan #1175038 av Amandara
Jag gjorde mig till ovän med grannarna för att jag trodde de kontrollerade mina kroppsfunktioner och så jag fick fruktansvärd smärta. Trodde det var de som gjorde det med mig, på magiskt vis. Jag hämnades för jag trodde det var de. Det blev bara så fel. De kunde ju inte förstå hur det såg ut i mina tankar och övertygelser. Att man kan tänka då dumt och fel. Hade jävulsk magsmärtor. Det var grannen som sökte kontakt som åsamka de mig det. Trodde jag. Grannen i sin tur lämnades på mig. Jag blev tvångsinlagd. Sen var jag rädd som skräcken för grannarna. Även att psykosen hade dämpats. Men det var inte förrän för 8 år sen och jag fick haldol som de positiva symtomen försvann helt. Innan levde jag mer eller mindre psykotisk i 12 år. Slitsamt och ensamt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1175040 av Slyngelsnubben
Ja det har jag vill inte förvärra sjukdomen, hör inga röster eller hallucinerar men jag tror att knark skulle göra mig ännu sjukare hoppas det finns ngt litet kvar av mig ändå
Mer
4 år 9 månader sedan #1175042 av Geta
Klokt resonerat, Slyngelsnubben!