Kontakt med döda

Mer
3 år 11 månader sedan #1249753 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Kontakt med döda
Det händer nog att jag haft kontakt med avlidna, men jag har haft besök av så många slags andar att jag inte vet vilka som varit just det.

Undantaget var en kvinna jag sett på psyket som tog sitt liv strax efter hon och jag vårdats där. Hennes närvaro märktes som en dallring i kroppen, en mycket obehaglig sådan. Jag blev inte av med henne så jag gick till psykakuten och undrade vad jag skulle göra. Lyckligtvis så försvann hon medan jag satt och väntade de obligatoriska timmarna på läkaren. Minns inte om jag blev inlagd, men sjukvården hjälpte mig inte direkt med mitt problem kommer jag ihåg. De vårdar bara sjukdomar och levande personer. Hamnar man i "mitten" (mellan liv och död), får man klara sig själv.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 11 månader sedan #1249759 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kontakt med döda
I mina drömmar dyker det upp döda personer ibland. När min pojkvän tog sitt liv för fyra år sedan, drömde jag ofta om honom. I drömmarna förstod han inte alltid att han var död, så det var jobbigt.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1249760 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kontakt med döda
Tragiskt Krokus!

Vet ju hur det var när Anna dog! Det var tufft. Drömmer om henne väldigt ofta!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249770 av wasp
Svar från wasp i ämnet Kontakt med döda
Har t o m sett ett spöke. Var ute redan vid 7.00 tiden en decembermorgon så såg jag en tjej med långt mörkt hår sittande på altanen till ett av radhusen här. Hennes ansikte lyste vitt. När jag gått en bit vände jag tillbaka, då var hon borta! Tror jag vet vem som visade sig! Lotta M*****. Hon tog livet av sig år 2000. Det ljusnar ju inte förrän vid 8.30 i december här, så mörkt var det!
Mer
3 år 11 månader sedan #1249793 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kontakt med döda
Jag har aldrig känt kontakt med de döda även om jag känner ganska många.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249800 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt med döda
Vi med schizofreni har dåliga filter. Därför tror jag att vi halvt om halvt blir mediala och har kontakt med de döda. I Bibeln varnas det för att ha kontakt med döda. Låt de döda begrava de döda står det där.