Vad betyder hopp för er?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1267885 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad betyder hopp för er?
Mmm det lite smått började redan i början av 30 års ålder.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267991 av Nissegossen
Hoppet är det sista människa gör, då om man lever har vi alltid Jesus med oss då det är ett levande hopp, så surf down the milky way som amerikaner säger

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1268004 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad betyder hopp för er?
Nissegossen jag försöker vara lojal mot Jesus. Men det finns ibland saker går helt jävla fel. Jag är en syndare! Jag har iaf slutat med droger.
Mer
3 år 8 månader sedan #1281161 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad betyder hopp för er?
Hopp har jag inget av! Har givit upp hoppet för ca 20 år sedan. Blir inget annorlunda än det jag är i, dvs psykisk terror!
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1281176 av Nissegossen
Så länge du lever wasp så fråga inom dig är du med mig min följeslagare på. Insidan tror det är en kvinna som är din följeslagare inom dig

Prata du lär få svar

Skulle vara konstigt om du inte fick svar på en enkel fråga ty det borde du få ett svar inget svar då sover någon i dig som inte borde sova då undrar jag vad du har gjort om inte får svar

Du

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1281192 av Skellington
Hopp sägs vara det sista som lämnar människan. Har börjat skriva en bok om Hopp, inte helt seriöst, men rätt seriöst. Får se vad det blir av den.