Tankar

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1278655 av ingrid64marie
Tankar skapades av ingrid64marie
Det var ett tag sen jag var inne och skrev, brukar gå in och läsa om det är något som är av intresse. Det har varit lite kämpigt i sommar med slemsäcks inflammationen i höften, är fortfarande inte riktigt bra,men bättre. Sömnen börjat falla på plats, har tagit en jäkla lång tid, brukar vara svårt för vem det än månde vara när den strular. Psykosen borta ett tag sen den bleknade. Symptomfri. Skickade ett brev till hemmets journal man fick ställa en fråga till Benny han är ett medium, skicka nog brevet i maj eller början av juni men minns inte riktigt det stod att svar kom i tidningen v 36, och i den veckan på fredagen var vi på Willys, hade inte tänkt köpa tidningen men så såg jag att den innehöll recept på middag som var färdig på 20 min. Jag köpte den och när jag kom slog jag upp sidan där Benny svarat läsare och döm om min förvåning, jag hade fått svar och det är som jag trodde det är andevärlden och min guide som förmedlar budskap. Så du ser fantasio andevärlden finns, jag minns att du har haft funderingar. Känn dig trygg och vet att du inte är ensam. Vi behöver inte veta allt kan räcka att veta att du möts med kärlek.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278662 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tankar
Vilken tur att du köpte tidningen, så att du fick se svaret.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1278667 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Tankar
Ja det var det Geta !
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1278672 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Tankar

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1278673 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tankar
Jocke,

Stämmer det att vi tänker 10% nya tankar per dag? Det vore inte dåligt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1278674 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Tankar
sjuhundra nya tankar, tror jag inte är så mycket att hänga upp i julgran, men allting upprepar sig för mig i många olika sammanhang.

Vars är världen på väg?