Tankar

Mer
3 år 7 månader sedan #1278676 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tankar

ingrid64marie skrev: Ja det var det Geta !


Bra att du mår bra.Tack för tipset på utskriven INOLAXOL Får nu den nu utskriven på recept från min läkare på mottagningen, annars vill de att jag tar kroppen på vårdcentralen, jag fick den eftersom det härstammar från Quetiapine så tack för hjälpen, magen sköter sig på det

Ta fasta på den förbättring i måendet du har nu, sök inga inom dig, det mår du bättre på, även på det. De vill absolut prata med dig inom dig, ibland kommer de med saker som i längden inte är bra, sovra ut den som aldrig ljuger för dig, lyd ingen utav de inom dig, alla andra utom den som aldrig ljuger för dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1278677 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tankar
Jag tvivlar på att vi tänker så många nya tankar per dag. Vi är ganska rigida.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278678 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tankar
Jag vill inte vara drastisk och säga att det gäller liv eller död, det behöver inte vara dig själv utan du kan vara den, kalla det budbärare då din blotta plats kan göra att du kan rädda liv bara du är på plats så var den Ängel som du då är. Du 'är i början och det är med stor tveksamhet jag skriver detta.

Men lyssna inte inåt mitt råd lev som vanligt och jag tror du har en kristen syn genom hela ditt liv, be om den högste beskydd i detta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1278691 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Tankar
Jag skrev till Benny en gång. Han svarade inte. Men han är helt fantastiskt människa. Han har varit utsatt för sexuella övergrepp och lever idag för att hjälpa andra människor. Han gör något vackert med sitt liv. Gillar verkligen hans sunda inställning!
Mer
3 år 7 månader sedan #1278709 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tankar
Inolaxol är skitbra, förutom vid behandling med morfin.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278712 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Tankar
Det rör sig inte om inre tankar Nissegossen vi har inte den sortens kommunikation mellan oss. Ingen telepati alltså.Så det är lugnt, ligger på sparlåga. Blir det stopp i magen trots inolaxol granulat kan man lägga till en dospåse på kvällen, jag tar 1 morgon 1 kväll fungerar lite lättare då.0

Tack Nisse för omtanke, jag. trampar på i mitt livshjul precis som tidigare. Bitar måste falla på plats först. Det kommer först den stund jag är redo, har tillit. Slutar med nikotin snus med hjälp av plåster, ingen alkohol sedan igår. Blir nedstämd faktiskt om det intas lite varje dag.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.