The Blair Witch Project-filmen utlöste min första psykos

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1287516 av Nissegossen
Det är vi tillsammans med äldre vården som troligtvis vi som tagit första smällen med hög dödlighet som följd skrev nyss detta på Google
Som det är är jag djupt berörd från de som nu är nyinsjuknade då de tagit första smällen av Viruset som härjar.

Lite av en tanken som ger att vi är överlevare och har en spänning mot oss. Vi är att lika bra exempel som på andra, vi försöker leva på de exempel på det som de första smittade hade det. För mitt mitt vidkommande är jag vad jag tycker just nu att jag är kärnfri från insjuknande´oavsett sjuka i andra delar i Sveriges befolkning smittan finns och för vissa är vi högst sårbara om vi blir sjuka.
'
Vi har där väldigt lite att få igenom något i sjukan som Gud inte avser skall drabba oss. Jag har innan sjukan märkt distans ifråga om sjukdom drabbats hårt av viruset. Men vi måste i detta gå före andra vilket aldrig varit avsikten, men har avgörande frågor har det varit avsikten men som uppriktiga mot andra länder som nu Ryssland

Vi måste ta vara på varandra och då hjälpa oss ifråga om dödlig smitta.. Gör som myndigheter säger då det är enda möjligheten att överleva och vi är de första av att drabbas ja, jag är en av de första att kanske drabbats då man skiter i den allmänna som hotar utrota oss med sjukdom som vi är. Det som förr sades res långt res snabbt kom sent tillbaka sagt om digerdöden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287519 av Maxjohan1983

Lejonhjärta skrev: Maxjohan1983, usch! Kan tänka mig att det kändes lite läskigt, ja....

Jo, det var lite myror i skallen. :)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln