Att känna sig annorlunda!

Mer
3 år 6 månader sedan #1294003 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att känna sig annorlunda!
Nej, alla händelser fungerar inte.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1294075 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att känna sig annorlunda!

memphis skrev: Borderline verkar vara ett rent helvete att ha. Än är det hit och än dit. Inget är stabilt. Måste vara hemskt jobbigt.

Värst är borderline med missbruk för 60 % begår självmord.
Pimed kan ha börjat missbruka igen och därför aggressiv. Har hänt förr.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294153 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Att känna sig annorlunda!
Anna hade Bordeline och tog livet av sig med GHB! Hon tog 5 kapslar samtidigt vilket hjärtat inte klarar av oftast. Hon blev avsläppt framför akuten dom nästan slängde ut henne från bilen och där låg hon. Hon kom in på akuten men var redan död. För fan för dessa idioter som inte följa henne in. Vore bara jag där så skulle jag hjälpa henne på alla sätt. Anna var min flickvän och dog 2010 har jag för mig. Hon var ute på fest den natten och jag satt hemma vid datorn. När jag fick reda på hennes bortgång så blev jag ledsen och förtvivlad!
Mer
3 år 6 månader sedan #1294191 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att känna sig annorlunda!
Så tragiskt Drummer, jag beklagar sorgen.

Men hur vet du egentligen hur mycket GHB hon tog? Pratade du med hennes "vänner" som bara kastade ut henne?
Mer
3 år 6 månader sedan #1294192 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Att känna sig annorlunda!
Verkligen sorgligt!
Mer
3 år 6 månader sedan #1294199 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Att känna sig annorlunda!

memphis skrev: Så tragiskt Drummer, jag beklagar sorgen.

Men hur vet du egentligen hur mycket GHB hon tog? Pratade du med hennes "vänner" som bara kastade ut henne?


Hon hade generell ångest och självmordstankar. Hon ville bli fotomodell men klarade inte av det pga alla krav. Hon vägrade ta jobb på lager och så en kväll så bestämde hon att avsluta sitt liv med GHB!