Läkarsamtal

Mer
3 år 2 månader sedan #1322516 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Läkarsamtal
Om man har en sjukvårdsförsäkring i USA som täcker det så går det på den.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322558 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Läkarsamtal
M a o Den som står utan sjukförsäkring får ingen hjälp. Anhöriga bönar och ber för att den anhörige begår ett brott, för att den anhörige skall hamna i fängelse och därför får vård. Kontentan av ett kapitalistiskt samhälle

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1322769 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Läkarsamtal
Det finns viss gratisvård i USA men det var dålig t.ex fick man inte Zyprexa eller Risperdal när de var nya utan gamla antipsykotika som Haldol. För de fattiga i USA är det lite av uland om man skall vara ärlig.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322774 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Läkarsamtal
Såg ett program för några år sedan om militära rekryter i USA dom sökte ungdomar i socialt utstötta områden med hög arbetslöshet.
Dom ungdomarna åkte till Afganistan och Irak medans senaten inte hade några som helst barn som blev rekryterade.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322777 av Geta
Svar från Geta i ämnet Läkarsamtal
De flesta av mina amerikanska släktingar har varit med både i första och andra världskriget.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1322930 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Läkarsamtal

Cosmos skrev: Träffar läkare 3-4 ggr per år. Det är alltid något som måste fixas till. Nu igår var jag på s k årskontroll, d v s en hög med frågor som tog all världens tid. Min samordnare är jättebra. Ung, snygg (hmm) och bra koll på tidiga symptom, i mitt fall mest depression nuförtiden.

Frågorna kanske var en del av Psykosregistret. Du kanske ingår där Cosmos tillsammans med 7000 andra.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.