Second Opinion!

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323426 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!

Hope skrev: Varför måste ni utsätta Drummer för mobbning? Det är jävligt elakt!

Människor som är trygga i sig själva behöver inte mobba ngn! Jag har väl också mobbat ngn gång men då får jag snabbt ångerkänslor och vill be om förlåtelse. Men här på Viska verkar det finnas ngr som inte har ångerkänslor hur hen behandlat mig. 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323429 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Det stämmer att när man drabbas av schizofreni är utseendet eller perfektion det sista man tänker på. Utseendet är särskilt viktigt vid histrionisk personlighetsstörning.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323440 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!
Drummer,

Hur ofta känner du dig ful? Dagligen? Det verkar som att du fortfarande är deprimerad.

Ta på dig ett munskydd och bege dig till frisören! Det brukar kännas lite bättre efter ett frisörbesök, i alla fall för mig. Ibland har jag varit nära att somna när frisören schamponerar håret. :) 
Mer
3 år 2 månader sedan #1323443 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Second Opinion!
Drummers utredning har inte börjat. Vi vet ännu inte om psykosdiagnosen har tagits bort. Bäst att avvakta tills utredningen är klar.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323444 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Jag har träffat tjejer på krogen som velat ha sex med mig och tycker jag ser bra ut. Mitt problem är lite övervikt. Skulle jag gå ner 10 kilo så skulle jag bli snyggare. Jag är väldigt upoptagen vid det yttre. För mår man bra på ytan så mår man bättre på djupet också. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1323447 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Bra skrivit Hope