Vad stressar dig?

Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325311 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Vad stressar dig?
Jag oroar mig inte så mycket längre och det är lättare att slå bort. Höjd medicin och motion är svaret jag har..

Saker jag oroade mig för var tanken på att inte få ha en dam, Att jag aldrig skulle kunna klättra karriär stegen.. Grejen är väl den att jag påminns om tiden jag hade zyprexa och var helt utbränd av allt.. Då var det tur att det fanns lindrande medicin!

Vikt och sånt oroar mig mer nu.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Klanggedin.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325348 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad stressar dig?
För mig oxå sömnlöshet. Man vet att dagen efter blir pajig. Efter en sådan sömnlös nstt eller med lite sömn - tar jag bort alla krav på mig själv. Måste inte fysa eller något bara rasta Loppan. Sådana dagar kan det vara svårt att få tiden att gå. För trött för att görs något. Jag tar oxå ibland en lopp kaffe frampå småtimmarna och inte sällan somnar jag efter det.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325352 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad stressar dig?
Brukar också ta en kopp kaffe på natten, när jag inte kan sova. Det brukar hjälpa.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325355 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Vad stressar dig?
Dom kopparna med kaffe på natten brukar smaka extra gott.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325356 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad stressar dig?
Jag har ett konstigt sömnmönster. Somnar ganska fort men vaknar efter ett par timmar bara och går på toa. I värsta fall pågår hela natten så där. Är då helt slut på dagen och går och lägger mig igen. Överhuvud taget är jag ingen storsovare. 5-6 timmar ungefär.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325366 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad stressar dig?
Måste också gå på toa på morgontimmarna på grund av diabetesen.