psykologens ord

Mer
19 år 10 månader sedan #1911 av scorn
psykologens ord skapades av scorn
Kommer precis hem från psykologen. Hon sa att jag kan äta saker som börjar på bokstaven "F" utan att min psykiater exploderar. Men jag litade inte på henne så nu sitter jag och väntar på ett mail med instruktioner... Har inte ätit på 26h. Så jag önskar att mailet kommer och att det står att hon inte kommer att explodera. Är vrålhungrig, och jag letar efter saker som inte börjar på f. Hitills har jag kommit fram till att jag kan dricka vatten. fisk, fågel, får, fett, frukt, fruset flingor, fil.. Allt har ju f!
Mer
19 år 10 månader sedan #1916 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet psykologens ord
Du kan äta potatis, morot, hamburgare, pizza, makaroner, spagetti, ris. Finns säkert mycket mer som inte börjar på F, eller inte är t ex frukt, fisk, fågel, etc.
Mer
19 år 10 månader sedan #1924 av scorn
Svar från scorn i ämnet psykologens ord
hamburgare och pizza innehåller fett. F! pasta kan jag ju äta. har inte kollat innehålleförteckningen ännu. vill inte att hon ska explodera. måste vara säker på att det inte finns f i. fick en ordination via mailen nyss att jag ska äta som vanligt. vanligt från och med idag eller vanligt som det var innan då jag åt hemskt lite fast det var med f i början? vågar inte fråga igen. då blir det bara fel. fan
Mer
19 år 10 månader sedan #1934 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet psykologens ord
Du ska äta precis vad du vill. Du behöver inte alls tänka på om din psykiater exploderar för det gör hon inte alls, jag lovar dig.

Jag vet att det är svårt att släppa såna tankar, med det går, du klarar det!
Mer
19 år 10 månader sedan #1937 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet psykologens ord
.
Mer
19 år 10 månader sedan #1959 av scorn
Svar från scorn i ämnet psykologens ord
för psykiatern sa att jag skulle sluta ta fluanxol (f!) och samtidigt rörde hon vid med. tror att hon sände signaler om att hon också vill dö. fick en sinnesbild om att om jag äter något på bokstaven F så exploderar hon. och så börjar det regna mänskligt blod. hungern får tära på mig, ska till öppenpsyk på måndag. kan leva på vatten tills dess och allt annat som inte börjar på f.