Har terapi hjälpt dig?

Mer
11 år 4 månader sedan #546973 av someone
Svar från someone i ämnet Har terapi hjälpt dig?
Psykodynamisk terapi har hjälpt lite granna emot olika saker. ångest och depression. vill helst inte nämna allt de inte har hjälpt emot eller har hjälpt emot för att anses som sjuk
Mer
11 år 4 månader sedan #546974 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Har terapi hjälpt dig?
"Terapi" har gjort mig ledsen, förbannad och frustrerad. Men det är för att min psykolog är helt jävla värdelös.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 4 månader sedan #546975 av someone
Svar från someone i ämnet Har terapi hjälpt dig?

someone skrev: Psykodynamisk terapi har hjälpt lite granna emot olika saker. ångest och depression. vill helst inte nämna allt de inte har hjälpt emot eller har hjälpt emot för att anses som sjuk


Men man måste va ganska seriös för att gå i terapi. Vilket jag många gånger inte var.
Mer
11 år 4 månader sedan #546980 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har terapi hjälpt dig?
Va, var du inte seriös, someone! 8O Man brukar vara gravallvarlig när man har schizofreni.
Mer
11 år 4 månader sedan #546987 av someone
Svar från someone i ämnet Har terapi hjälpt dig?

Geta skrev: Va, var du inte seriös, someone! 8O Man brukar vara gravallvarlig när man har schizofreni.


Beror väl på vad man ser som gravallvarlig
Mer
11 år 4 månader sedan #547022 av Mammuten
Svar från Mammuten i ämnet Har terapi hjälpt dig?

Kluvjonte skrev: ja man får ju inte skämta, då anses man ju som tokig, de har inte min humor. Det är de autistiska som inte kan skämta.


Fabian är hysteriskt rolig och autistisk. Faktum är att jag tycker att många aspiesar är väldigt roliga med en lite speciell, underfundig och torr humor.