Ni som inte har pojk/flick vän. hur ofta onanerar ni?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 veckor sedan #198767 av Jocke

Nissegossen skrev: 8) beror nog på i vilken ålder du pratar om.
Men själva känslan blir mer tillfredsställande med stigande ålder.

Inte så ofta längre, man var som en hingst när man var yngre. Hade jag vart 15, så hade man behövt en äldre kvinna, som man kunde både ha som mentor samt att hon hade fått det hon behövde. På den tiden fanns knappt porrfilmer ute på biograf ens.

Porrtidningar var det bara nakna tjejer och inget mer, det var som badkläds tjejer som hade tagit av sig dem. Det var inget dramatiskt i varken tidningar eller film. Filmerna var´ju rena informations filmerna om olika könssjukdomar och knappt ett ända samlag. Helt enkelt kan man säga att det räckte ju inte till.

Sedan kom ungdomsrevolten och 68 rörelsen och efter det var det öppna dörrar för porr.

Det längsta jag varit utan är tre veckor och känslan sedan, var outstanding!

Sex är en del av livet och det är bara att bejaka den, för enda lösningen(!) är ut me et


Sommaren med Monica och pin up bildera, var nog allas dröm på den tiden. Har hört att på sjuttiotalet hade man riktigt hårda porrfilmer som hade en rennäsans på vanliga biografer. Har jobbat med en man som var kombinerad vaktmästare/maskinist på en gammal biograf här i stan.
Han sade att det var alla samhällsklasser representerade där.

Dem hade till och med en porrklubb i den här stan, med hytter och allt, var för ung för detta. Gubben sade att sex lockar mycket folk, allt från ungdomar till äldre män. Idag är det mycket enkelt att se porrfilm vartenda kväll om man vill.

Men jag blev offer för -68 rörelsen, när jag var sex år gammal visste jag hur barn blev till. Detta har gjort mig nästan besatt av sex, men numera är gångerna ganska lätträknade i.o.m stigande ålder, men detta går ju i perioder, är ju en periodare till människosinnet.

Däremot är det svårare att hitta en relation, där man kan snacka sex lättvindligt, det verkar som att vi alla vill dölja vår erfarenhet för partnern.

Man vill inte avslöja ngn snaskig detalj i detta könskrigsaktuella tidevarv.
Jag har full förståelse för tjejer som tycker detta är fullblodssnusk.

Men jag tror tjejer föredrar filmer där dem inte visar ngt av de underliggande härligheterna annat än i vissa tillfällen då man visar hela kroppen i kåt tillstånd utan att idka sex för tillfället.

Men jag tror vi sextiotalister är bättre på sex än än att få relationen att funka jämfört med de äldre generationerna. Pga mitt intresse för sex och relationer har jag förståelse för om tjejerna kan känna sig utnyttjade.

Men även vi män blir utnyttjade, låt vara att dem sämsta skådisarna utövar en viss makt mot kvinnan, då låter jag bli att se filmen, dessa gang bangs är helt jävla sinnessjukt. Men det är fortfarande mycket hysch hysch kring detta, tyvärr.

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 veckor sedan #198769 av Jocke
Gäst,

Missförstår jag dig, vill kvinnan bli dominerad. Har för mig att kvinnan vill vara otydligt dominant inget dem direkt markerar utan låter mannen få sitt en del fejkar t.o.m orgasm. Men jag tror inte erfarenhet leder till bra sex, det är fördomarna om varandras kön man ska rasera, det är det som hindrar närheten.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 3 veckor sedan #198776 av Nissegossen
:lol: Du jocke, på 70-talet var jag stamkund på en Pub och dit gick alla möjliga och det var en bred internationell samling där. Till saken; där fanns en kvinna hon hade en porrklubb som hette hennes nicknamn nämligen pärlan, hon hade varit elit gymnast och var från Ungern. hon frågade mig om jag var intresserad av att uppträda på hennes klubb på liveshowe med en kvinna. Jag bara skrattade åt henne och sade skrattande nej åt henne.

Det ligger i min natur att jag inte tar betalt för sex och ej heller aldrig har betalat för sex, jag har förr eller senare träffat tjejer och många ggr har haft sex. Jag har även varit med tjejer som erkänt att de är horor, men aldrig lagt mig i hur de skaffar sina pengar och jag har aldrig tagit varken upp deras eller min egen plånbok. Det ända är att de att de fått sova hos mig, för att där kände de sig trygga och jag har hört mycket ur deras liv.

Fast Jocke, det är svårt att tillfredsställa en tjej som har sex som yrke....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 3 veckor sedan #198782 av Fantasio
Vad är sex för något? Jag är inte särskilt erfaren...Jag har ingen drift längre och det är lika bra. För var skulle jag hitta Henne?
Mer
15 år 3 veckor sedan #198783 av mopa
För mig funkar inte sex överhuvudtaget. Det beror både på medicin o att jag helt enkelt inte klarar av närhet.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 veckor sedan #198784 av Jocke
Vill helst inte kalla en kvinna för H*ra! Det enda jag gör att jag nån sällsynt gång bjuder på restaurang, givetvis utan ngn utbyte sexuellt.

Däremot har jag lärt mig, aldrig dricka när man är med en tjej live! Men när jag dricker alkohol kollar jag in teven på sennatten. Och jag vet inte hur man tillfredsställer en skådespelerska som hade det aktuella samlaget flera år tidigare.

Tanken lurar en på ngt sätt. De flesta tjejer gör det inte frivilligt, utan det är de lättförtjänta stålarna som lockar, men ibland får dem jobba extra hårt för att få killen att ejakulera och filmmakarna blir nöjda.

Men problemet som jag ser det, är att du nämner att jag umgås med lättfotade kvinnor. Vilket dem med tydlig adress inte är. Men problemet kan vara att folk kan vara väldigt grymma utan att förstå det, det är så lätt att såra ngn med sexuella innehåll.

Därför undviker jag att försöka få en relation med ngn tjej, därför att det problemet jag har innebär att många kan känna stickningar i ögat (avundsjuka) för att jag kanske skulle kunna få en tjej rätt enkelt om jag hade större självförtroende.

Men problemet med teven är för stor, att jag inte vill utsätta ngn tjej längre att känna och se hur svåra beslut jag måste ta i ett givet ögonblick, och känna att man måste fråga andra om man får lov att stanna kvar över natten.

Sådana premisser hatar jag, att måsta leva efter andras godtycke, ungefär som en gammaldags caesar visade tummen upp eller ned för att antingen dräpa eller låta ngn överleva pga good will, att den överlevande gladiatorn står i tacksamhetsskuld till Caesarn.

Jag börjar att inte bry mig om utifall att jag hittar ngn tjej längre, åldern börjar ta ut sin rätt. För er är detta enkelt, för mig är en relation en etisktfilosofiskt fråga där man diskuterar hur mycket dumheter en människa ska tolerera, på den nivån står jag idag. Har helt enkelt för lite gigabytes för att kunna utväxla äkta kärlek.

I AM LEGEND
Will Smith jagas av monster

Robert Neville (Will Smith) är den sista människan i New York, men han är inte ensam. Ett artificiellt virus som skulle bota cancer har lett till att jordens befolkning förvandlats till vampyrliknande muterade monster

Börjar att känna hur man ska kunna lura hollywood. Vilket jag definitivt inte kan pga jag är medvetet naiv.

Vars är världen på väg?