Ni som inte har pojk/flick vän. hur ofta onanerar ni?

Mer
15 år 3 veckor sedan #198726 av Nissegossen

Jaana79 skrev: Ja, det är det. Vi är alla nakna under kläderna

Ja, Jaana, men känner du inte hur skönt det är? Då kanske du aldrig fått en orgasm! Det jag tog tag i hos mitt ex var att ge henne hennes första orgasm och efter det har hon aldrig släppt mig!! :rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
15 år 3 veckor sedan #198728 av Potte-Boa Jösse
Jag spelar trumpet när lilla generalen står i givakt :)
Mer
15 år 3 veckor sedan #198731 av Nissegossen
:lol: Ja, det går ju på egen hand också!
Jag ger er här några länkar, på de står det någonstans Adult, klicka in på det och avgör själva..
www.channelchooser.com/
freetube.110mb.com/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 3 veckor sedan #198758 av skord
Tycker också att det är en intim fråga, men vill man inte så svarar man inte...
Efter min "ungdomstid" har jag lärt mig mer vad jag vill och inte vill.
Jag tycker inte att jag får ut något av att onanera.Jag kan få en orgasm, muskelavslappning..etc, men det räcker inte för mig.
Jag vill ha intim, komunikation etc.
Jag lever i celibat.Detta betyder att man inte heller onanerar.
Jag vill ha kanske "telepatisex" eller kamasutra etc , en andlig sex etc med min partner när vi inte är nära (kroppsligt).Jag blev upptryckt mot väggen en gång, det var sexigt (& andligt bara jag där kroppsligt).
I telepatisex kan man ju "beodra" säga till varandra saker, viska kärleksord, smeka varandra (i en kropp, man är förenade i en kropp som äktenskap), komunicera etc mm.
Jag vill detta!
Men störs tyvär av alla andra & också "de elaka rösterna" & hur de väsnas, säger hemska saker & att vi aldrig är ifred.., sedan är ju koncentrationsförmågan inte bästa att lyssna när det r mycke runt om.
Jag vill inte ha sex längre som jag av olika anledningar hade i öö ungdomen (& egentligen inte medvetet ville)(psykologi till varför..), utan vill ha "HH" & vi ska ha all slags sex vi vill och önskar, men "HH" är "HH" detta betyder vad det betyder.
Jag har onanerat, provat det ena & det andra, ljusstake, stickpinne, händer mm.
Men vill som sagt ha "det där" & med "HH".
Jag har väldig sexdrift, passion, vildhet etc när den sidan väcks är den fri och underbar (inte hänt så ofta) (kanske sparad till "HH" främst..då det verkligen släpps loss).
Ändå vill jag av ngn anledning inte onanera, eller av dessa anledningar.
Givetvis skulle "HH" inte titta på porr, då skule han inte vara "HH", desutom reser "den" sig inte för ngn annan.
Det finns olika typer av orgasmer.
Jag har fått orgasmer samtidigt som mitt hjärta har krossats, det är rent helvete, jag menar det så ont det gör.
Jag har fått multiorgasmer utan att njuta hjärtligt, utan det var bara lusta & "hårt" "kallt" på ngt sätt.
Älska, men med "HH" kan man göra allt man bägge är med på, "HH" vet nog mina gränser, de flesta, vi får diskutera det mer när vi kan.
Kan fortsätta, men slutar här för nu.
Svar är jag lever i celibat.(nytt för mig)
jag vet vad jag vill.Och jag lääängtar!Tack för att jag fårt det, älskling!
Jag beundrar "HH" för har ctrl över allt & också vet vad vill etc.Lever också i celibat, gjorde det innan mig, jag wowades & nu gör jag det också..tills vi kommer samman & telepationanerar eller han andesexar mig eller kroppar & hjärtans mangneter kommer samman när det är dags i allt vi är.Amen Adogs Alove....etc


:hjärta :) :D
Mer
15 år 3 veckor sedan #198760 av skord
Jag drar en tralla-la varje dag !

Nämen ibland så måste man ju lätta på trycket och det är ju ingen synd att göra det så länge man inte gör det till en överdrift.

Alla människor blir ju kåta ibland och då måste man ju lätta på trycket lite grand, ensamen eller tillsammans med någon.