Nu, äntligen, kan jag slå ner mina rötter!!!

Mer
14 år 1 vecka sedan #291938 av Micke
Gratulerar till bebisen
Mer
14 år 1 vecka sedan #291994 av Melun
Va roligt att du ska få barn också. Hoppas det går bra....Grattis och lycka till....
Mer
14 år 1 vecka sedan #292013 av Tikki
Grattis till allt!
Mer
14 år 1 vecka sedan #292068 av Hummlann
Verkligen TUSEN TACK till er alla underbara människor här inne!!! :)

Hehe, jaa om det blir ett augustibarn eller septemberbarn spelar inte så stor roll - bara han kommer ut! :P hehe..



Ja, jag är glad att jag vågade ta steget. Jag blev som sagt utsatt för psykisk misshandel i mitt förra förhållande/äktenskap och killen där hade fått mig att tro att jag inte skulle klara mig en dag utan honom, att han var den enda som ville o klarade av mig och så vidare och att jag inte hade någon framtid med någon annan... Men jag är glad att jag är en stark tjej även om jag vid det tillfället var svag, men jag ger ALDRIG upp, och jag är som sagt oerhört glad att jag tog steget och skiljde mig, flyttade och startade ett nytt liv här uppe.. :)


Robert, min sambo, är verkligen en helt underbar kille och vi har ju nu varit tillsammans i 6 månader och har det bättre än nånsin och vi båda är överrens att detta är det bästa förhållande någon av oss haft.. :)


Sedan det där med att sluta på zeldox bara som jag gjorde är kanske inte att rekommendera för alla, i så fall med läkarkontakt och nedtrappning, men jag är som sagt överlycklig att det gick och går så bra som det gör för mig utan den medicinen - jag slipper ju alla hemska biverkningar! :D
Mer
14 år 1 vecka sedan #292115 av Admin1
Grattis till allt! Det är svårt att sluta med Zeldox om man har en psykossjukdom, men borderline räknas inte till psykossjukdomarna utan där kan man få psykos ibland när man utsätts för stress. Troligen minskade stressen när du flyttade.