Gått skilda vägar

Mer
7 år 2 månader sedan #907619 av Zoidar
Känns läge att berätta detta nu. Jag och min tjej har gått skilda vägar. Jag går inte på detaljer nu, men det fungerade inte. Det fanns mycket hopp om att det skulle fungera, men i praktiken gjorde det inte det.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 2 månader sedan #907625 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gått skilda vägar
Ni har skilts och mötts igen flera gånger.
Mer
7 år 2 månader sedan #907626 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Gått skilda vägar
Ja, sant. Men denna gången är det slut. Båda höll med om det inte varit ett bra förhållande för någon av oss. Om vi kommer ha någon kontakt i framtiden får tiden utvisa.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 2 månader sedan #907627 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Gått skilda vägar
Känns så klart som ett misslyckande när man varit förlovad. Men samtidigt, det är ju bättre att vi bryter nu, än att vi gifter oss och sen måste skilja oss.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 2 månader sedan #907629 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Gått skilda vägar
Jag är ofin nog att kommentera att jag vet att statistiken för skilsmässor nuförtiden ganska säkert hänger ihop med otillräckliga förutsättningar. Inte vet jag varför det då troligtvis går för fort i besluten. Kanske skall man behöva stå där på knä inför fadern också, eller hur det nu brukar skötas.

Så lycka till med att gå vidare till att kanske möta den person som Gud valt åt dig, för länge sedan!

:fiol
Mer
7 år 2 månader sedan #907641 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Gått skilda vägar
Tack Notwoodstock! Jag har dock aldrig haft problem med att vara själv, det har jag inte nu heller.

Anchored in Christ ✟