Konstateranden

Mer
7 år 1 månad sedan #924575 av memphis
Svar från memphis i ämnet Konstateranden
Min hund hittade igår en bit kött bakom affären i en luffarhög, när vi var inne i "Byn" för att handla. Det finns riktigt vidriga personer som lägger ut förgiftat kött för att hundar o katter ska bli förgiftade. Så låt aldrig din hund äta skuret kött som ligger utomhus! Det är en bra träning också att hunden ska släppa när du säger NEJ!!
Mer
7 år 1 månad sedan #924576 av Geta
Svar från Geta i ämnet Konstateranden
Har bara konstaterat att en kompis som tog hasch i sin ungdom har stannat i
utvecklingen och kan inte ta hand om sig själv idag.
Mer
7 år 1 månad sedan #924580 av memphis
Svar från memphis i ämnet Konstateranden
ja det är möjligt att du har rätt i det. men det är ytterst ovanligt i så fall, jag har hört andra fall liknande som hände långt tillbaka i tiden. kan ju ha varit starkare droger förr då, eller så kan det bli så på vissa personer.
Mer
7 år 1 månad sedan #924606 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Konstateranden

Nissegossen skrev: Lama, kända för att spotta på folk sv.wikipedia.org/wiki/Lama


Ramaskri
Mer
7 år 1 månad sedan #924637 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Konstateranden
SKRIK LAGOM!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #924641 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Konstateranden
En annan Lama
sv.wikipedia.org/wiki/Dalai_lama

www.sweclockers.com/forum/trad/727241-ra...scifi-boken-nagonsin

Angående denna bok har jag haft den och läst den i Malmö i min dåvarande bil, av alla ställen som utflykt ifrån Billesholm när morsan och farsan bodde där en sommar. Köpte boken där, men jag tror inte jag har den kvar. Dock minns jag handlingen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum