Konstateranden

Mer
7 år 1 månad sedan #925022 av Lindsay
Svar från Lindsay i ämnet Konstateranden
http://www.comedycentral.co.uk/sites/default/files/styles/image-w-760-scale/public/cc_uk/galleries/large/2014/09/15/imgur_2_0.gif?itok=1-3E3x6q
Mer
7 år 1 månad sedan #925042 av memphis
Svar från memphis i ämnet Konstateranden
lite konstigt att sidan går sönder halva dan, dan efter vi börjar nysta i Palmemordet här på Viska. är det inte? en tillfällighet?
Mer
7 år 1 månad sedan #925044 av Geta
Svar från Geta i ämnet Konstateranden
I början när jag var på Viska, var jag väldigt misstänksam att vi var bevakade.
Men det har jag släppt.
Mer
7 år 1 månad sedan #925045 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Konstateranden
[youtube:x1362hr5]henL_vMfUQ8[/youtube:x1362hr5]
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #925050 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Konstateranden
Pga vissa medlemmar så har vi bevakning från både psykiatrin och polisen? Men det är nog inget att vara rädd för? Men sedan kan man tänka sig vilka som döljer sig bakom sina nicknames?

Men hursomhelst, livet är mycket enklare numera, då jag vet att mina inlägg kan hamna på rätt ställen för bevakning av vissa intressen.

Det är media som jag är mest orolig för? Men jag har ingen högre instans för att kunna få besked om vad media egentligen bevakar hos oss?

Jag känner mig paranoid över att media tycks höra mig? Har berättat om skogsbonden igår som inte får avverka skog på lavskrikans mark?

Innan jag såg reportaget, så satte sig en kråka på ett träd utanför mitt vardagsrumsfönster, sedan när reportaget började så kom två andra kråkor och schasade bort den första fågeln som flög mot mig och ovanför. Dem två satt kvar på varsin gren en lång stund och mös av informationen från media.

Troligen om ljudet från lavskrikan som jag inte hörde. Är jag sjuk, eller vad inbillar jag mig? Det känns skitjobbigt att alla varelser på jorden kan höra de signaler jag inte hör, Satt och såg på ett självmordskandidat som hade facebooksidan "find Mike". Eller var det twitter?

Det är nog fler än jag som mår lite kasst just nu, har idag börjat på en låg dos lamotrigin. Än så länge känner jag inte av effekten.

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #925065 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Konstateranden
Ispegelland, hoppas du kan ta mitt inlägg på rätt sätt? Menar absolut inte ngt farligt, men det är främst Richard och Nissegossens bekanta jag talar om? Men att farliga element härskar här på siten, tror jag inte, tror de flesta är rätt harmlösa.

Vars är världen på väg?