Panik!!! Har skrivit till mitt x!!!!

Mer
6 år 11 månader sedan #934447 av Recard2016
När jag var väldigt sjuk, så samlade ja ihop alla mina låttexter (dikter) o skrev om dem, kommentarer o skickade till min olyckliga ungdomskärlek, ett jätte häfte. Hon läste det, men det hjälpte inte mycket.
Mer
6 år 11 månader sedan #934499 av Nissegossen
Jag har fortfarande kontakt med mitt ex, vi hörs vid ibland. Hon har borderline. Allt svartvitt, konstigt nog kan vi pratas vid och är inte ovänner. Jag är timid och mycket förlåtande. Säger inget, men vet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #934688 av lonely
Svar från lonely i ämnet Panik!!! Har skrivit till mitt x!!!!
Min första kärlek försökte vi skulle va vänner men idag önskar jag att vi skulle vart vänner trots att jag var emot det..... Skulle jag träffa nåt av mina x idag skulle dom bli chockade hur det gick..... För när jag var barn och ungdom var jag mycket kreativt begåvad i många helt olika områden och så!

Jag hade alla möjligheter till ett bra liv, men det finns en mörk hemlighet som gjorde att jag börja med stölder, heroin och prostitution... Det var att jag blev våldtagen i daghemmet jag var på..... Jag berätta det aldrig förrän förrförra året berätta jag det till min mamma för att ta bort hennes skuld som hon kände.... Då förstod hon! Hon fråga varför jag aldrig berättat det förut! Och jag sa hur ska man som barn kunna berätta det!
Mer
6 år 11 månader sedan #938252 av Ella
Hur har det gått för dig Lonely? :groovy
Mer
6 år 11 månader sedan #938265 av Nissegossen
Hej och välkommen till viska!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #938407 av lonely
Svar från lonely i ämnet Panik!!! Har skrivit till mitt x!!!!
Joråh just nu är det rätt fint oh bra! Välkommen till Viska Ella..... :)