Panik!!! Har skrivit till mitt x!!!!

Mer
7 år 3 veckor sedan #924215 av memphis
nej han är en gay kille. det har han berättat så det är så det är.
Mer
7 år 3 veckor sedan #924217 av Recard2016
Jag försökte va kompis med mitt ex, men hon ville bryta kontakten helt då hon sa att det aldrig slutat bra o va kompis med sitt ex, lite segt, men bara att acceptera.
Mer
7 år 3 veckor sedan #924255 av Nissegossen
En sådan man som inte har haft ett tidigare förhållande är helt enkelt utsorterade pga att kvinnan inte vet om man är något att satsa på, då man inte har haft ett tidigare förhållande, för då misstänker de att en relation inte skall hålla för att mannen inte är van att ha ett förhållande.

Äldre kvinnor vill inte göra så här:
[youtube:37n7t1ai]HFwghcX5ZqU[/youtube:37n7t1ai]

Denna som ni kan se, är en föreställning som är över en timme lång gissar att den kan vara sevärt för Geta, men att jag tror många fler kan uppskatta den!
[youtube:37n7t1ai]lGUgP3-0a-Q[/youtube:37n7t1ai]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #924258 av Geta
Har det hängt upp sig för dej?
Mer
7 år 3 veckor sedan #924264 av Nissegossen

Geta skrev: Har det hängt upp sig för dej?

Ja men ge då fan inte skickat svar tillbaka, ha sunt förnuft, men det tycks du sakna, fan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #924272 av memphis
jag har ingen alls kontakt med mitt X, vet inte om han lever eller vad, men om han gör det är han nu 54 år. vi kan inte ha kontakt med varandra för det blir ett svart hål av det.