Psykos till förstöra en relation!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 6 månader sedan #984923 av
Igår trodde jag en nära vän psyka mej så blev det bråk, jag blev riktigt elak och han sa att han vill aldrig veta av mej igen! Nu pratade vi ut om det och jag har så dåligt samvete och hög ångest pga det! Han måste juh tro att jag är helt jävla dum i huvet! När vi prata om det sa han att jag måste berätta som det är så att jag inte börjar bli elak igen!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 6 månader sedan #984924 av
Hur ska jag veta vad som är verkligt eller inte?
Mer
6 år 6 månader sedan #984925 av Carmen Al Kebab
Beror på situationen, det kan faktiskt vara så att han psyka dig, vem vet... Man kan ge han några chanser, men återkommer samma problem många gånger igen, så är det garanterat så.

Man måste kunna ifrågasätta personer man har omkring sig.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 6 månader sedan #984928 av
Carmen men han säger jag inbillar mej hur ska jag veta om han ljuger och vem är så elak att låta en tro att man är inbillningssjuk?
Ja samma problem har dykt upp flera gånger... men hur får jag reda på sanningen för jag gillar verkligen den här vännen!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 6 månader sedan #984930 av
För han tror det är nåt han sa som gjorde mej så elak och frågar mej? Om han psykar mej skulle väl han inte säga så?
Mer
6 år 6 månader sedan #984935 av Amandara
Jag har jobbat hårt på mina relationer för att reparera det som psykos förstört. Och jag har fått gehör.