Har många här har raggat i psykiatrin?

Mer
6 år 1 månad sedan #1038663 av charlie2
så kan det vara om man är psyk sjuk då så förstår man inte koderna.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038682 av lumpi
Har varit i för dåligt skick för att ragga när jag blivit inlagd. Har hört skrik och protester från rummen bredvid och förstått att grannarna inte heller varit i toppskick...av respekt för mig själv och för dem skulle jag inte försöka inleda en romantisk relation med någon av dem.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1039908 av krokus

Carmen Al Kebab skrev: Berätta om era ragg i slutenvården.

Jag träffade min själsfrände på en psykosavdelning. En dag när vi hade fri utgång, gick vi till närmaste köpcentrum och åt. Vi gick även hem till honom och drack vodka. Nu är han tyvärr död, sedan snart två år tillbaka.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 veckor sedan - 6 år 4 veckor sedan #1039912 av Jocke
Blir faktiskt lite ledsen för din skull Krokus! Jag hoppas det som pågår just nu i samhället att allt fler söker sig till psykiatrin, som inte klarar att ta emot den anstormning som verkar ha hänt bara de senaste veckorna som det verkar i dagsläget! Hoppas nu allt hänger på flera och inte bara på en själv.

Skulle inte klara att skaffa en relation på psyket, då mår man i regel så dåligt, att man liksom bara fokuserar på sitt eget problem.

Vars är världen på väg?
Last edit: 6 år 4 veckor sedan by Jocke.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1040418 av Maxjohan1983

Nissegossen skrev: Samt en finska var jag jäkligt dum, hon frågade mig, skall jag hjälpa dig att duscha, det var ju en öppen fråga jag min dumme flane sade, det gör jag själv. Hon bor här en bit härifrån och jag har frågat henne vill du duscha med mig fortfarande i en butik som då var nära här, hon var inte intresserad

Hehehe. En liknande situation hände mig. Kvinnan ringer mig en fredag och säger att hon slutar från arbetet nu och ska hem. Jag är bara för dum och missar helt inviten!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 4 veckor sedan #1040421 av Amandara