Har många här har raggat i psykiatrin?

Mer
6 år 1 månad sedan #1038332 av charlie2
har tyvär bara haft en tjej under hela mitt liv är 36 i dag och det var många år sedan jag hade tjej nu.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038335 av Maxjohan1983
Jag raggade på en kvinna som var fet. Hon gav mig numret. Sedan sa hon "men jag har en 6 åring".

Jag ringde dock henne aldrig efter jag låg inne.

En gång raggade jag så pass mycket på kvinnor att en manlig doktor sa till mig. Det knepiga är att inte jag minns vad tusan det var jag gjorde eller sa? Jag måste varit pang-psykotisk!

Annars var det en äldre herre som låg inne lång tid. Han gick omkring och visade dolmen ibland för kvinnorna, alltså blottade sig!! Som tur är är psykiatrin där jag bor att lita på. Och jag tror aldrig det blev någon polisanmälan av detta!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 1 månad sedan #1038336 av Geta
Vet om par som träffats, när de har legat inne på psyk och sedan bildat familj med barn. Föräldrarna till de psykiskt sjuka har gått på knäna för att hjälpa till med barn och ekonomi.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038337 av Carmen Al Kebab
Det är rätt att ragga som patient om den man raggar på är mottaglig.

Jag själv funderar på att kanske lägga in mig bara för att ragga, ska jag vara singel i flera år eller? Jag måste börja ragga igen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038339 av rymd
Förhandsgranska
jo, jag kan sakna närheten ibland. Men har nog bestämt mig för att vara typ nunna ett tag.

Dock tycker jag att de med schizofreni ska få ha sex, familj och kärleksrelationer precis som vilken person som helst!
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1038340 av Utomjordingen
Har inte raggat någon när jag har varit inlagd för jag är redan upptagen. Men kunde i alla fall bli vän med patienter kvinnor som vänner.

Minns kvinnor som kunde flörta med mig, jag hängde på men sen fanns det en gräns... .
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.