Tjejer?

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1068315 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet tjejer.?
Vad är det för fel på dig? som om nu åldern skulle spela så stor roll?
alla tjejer på 20+-45 år är välkomna att höra av sig till mig
Ålder är bara en siffra, om du är ute på webben och är ung, så brukar äldre kvinnor eftertrakta en ung man och kan eftertrakta en ung viril man

De har stor vänlighet och kanske mycket flis om du kan ge henne vad hon eftertraktar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1069163 av Richard
Svar från Richard i ämnet Tjejer?
Har tappat allt intresse för kärlek o sex. Var ju lite intresserad av en väninna föra veckan, men det var nog bara lite sex jag var ute efter. Har för det mesta tappat det mesta med känslor, o är knappt intresserad av tjejer/kvinnor, inte män heller för den delen, ingenting... Kollar inte på porr. Asexuell? Heter det så?

Tror det beror mest på min medicinering med Venlafaxin o Haldol.
Mer
5 år 9 månader sedan #1069187 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tjejer?
du kan ju gå med i Tinder, Charlie. Då ser man i mobilen om singlar närmar sig där man är (!) tror jag. har inte provat själv :)
Mer
5 år 9 månader sedan #1069192 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Tjejer?
Jag vill ha en söt och go tjej som är snäll också och förstår ens upp och nedgångar som jag förstår henne för hur hon är! På krogen är dom flesta tjejer väldigt ytliga vilket jag inte gillar! Vill ha en tjej som man kan umgås med som sol som regn!
Mer
5 år 9 månader sedan #1069425 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet tjejer.?
Jag gick med i Tinder tidigare i år och under min profil skrev jag att jag inte var rasist även fast jag hade rakat huvud på bilden.
Det var bara två kvinnor som gillade mig och dem var båda utländska kvinnor.
En var så pass snygg(10 av 10 typ, cch perfekt/vältränad kropp)) att jag trodde det var en fejkprofil men jag hittade inga kopior på henne då jag
sökte med Tineye. Slutade med att jag avslutade kontot för jag insåg att det skulle bli för mycket anspänning att chatta med denna heting.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln