Tjejer?

Mer
5 år 9 månader sedan #1067832 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet tjejer.?
Bara ett tips, om ni bjuder hem en tjej, drick ingen alkohol innan. En tjej kollar alltid toan, kan jag sitta är. Är det några stycken tjejer går en av dem och kollar toa och säger omdömet av den. Nästa koll är alltid kylskåpet hur många öl står där? Om det är laddat med öl i hela kylen, är nästa steg sorgkanter på naglarna är detta inte till belåtenhet: Hejdå

Om ni vill bjuda på något starta nykter och rödvin inte rödtjut ett gott rödvin samt briljera med att du lagar till en god middag, tjejen tycker en man inte skall rymma ifrån spisen, kan han laga mat, idealiskt tycker kvinnan han lagar god mat det sparar mig då blir det en sak mindre som jag behöver göra, sedan hur ser det ut med städningen (Där faller jag stenhårt) är det bra jättebra. Tvättar han också och tänker tjejen plus i kanten är han är en bra älskare, den mannen, den tar jag om han har gott om flis, vaktar jag honom som mitt bankfack är det inga pengar mycket sorgligt, hej då

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1067844 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet tjejer.?
Det är la att jag lagar mat då som min sambo fastna för.
Jag är fet ful otränad och schizofren.
Edit: Så städar jag för det mesta.

/Dave
Last edit: 5 år 9 månader sedan by 1Dave.
Mer
5 år 9 månader sedan #1067852 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet tjejer.?
min muskel bror får en massor av tjejer då han är super vältränad.:dans
Mer
5 år 9 månader sedan #1067853 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet tjejer.?
jag vill inte ha en massor av tjejer nöjer mig med en tjej.
Mer
5 år 9 månader sedan #1067861 av krokus
Svar från krokus i ämnet tjejer.?

charlie2 skrev: min muskel bror får en massor av tjejer då han är super vältränad.:dans

Menar du att han ligger med många tjejer (inte nödvändigtvis samtidigt) eller att han har haft många förhållanden?
Mer
5 år 9 månader sedan #1067868 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet tjejer.?
många förhållanden.

jag söker tjej från åldern 20+45 ¨år.