Rädd för döden

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
9 år 3 månader sedan #707225 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rädd för döden
Jag fick smak för det ljuva livet fram till nittiotalet, sedan gick det utför. Jag vill vara som förr, vältränad med kvinnor att pussa på. Bland annat.
Mer
9 år 3 månader sedan #707226 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rädd för döden
Min ungdom var förskräcklig. Det vände inte förrän i 40-årsåldern. Har inte haft några ljuva år, fast jag såg
bättre ut på den tiden.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
9 år 3 månader sedan #707227 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rädd för döden
Jag beklagar, Geta. Själv kan jag leva på gamla minnen, vilket är både bra och dåligt.
Mer
9 år 3 månader sedan #707228 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rädd för döden
Mina minnen skrämmer mig bara.
Mer
9 år 3 månader sedan #707266 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Rädd för döden
Jag har aldrig varit rädd för döden. När min Farfar gick bort när jag var 11år, så började jag tro på honom. Jag vände mig alltid till honom när jag mådde dåligt och behövde prata med någon... Jag vet att han möter mig och guidar mig vidare till "next level". Sedan anser jag också att det är verkligen en känsla av avslut och frid man upplever där.
När min Mor gick bort så kändes det verkligen som att hon mer och mer omfamnade avslutet som kom närmre och närmre. Vi hade ett fint samtal dagen innan hon gick bort. Jag frågade henne om hon längtade efter sin make och far och mor...och det sa hon att hon gjorde. Hon visste då att det inte fanns något mer att frukta, de skulle möta henne...

Jag tror inte heller att man känner någon smärta i det sista. När tiden väl är inne så försviner smärtan.
Mer
9 år 3 månader sedan #707273 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rädd för döden
Min mamma sa att hon var nyfiken på hur det är att dö.