Funderar på självmord

Mer
7 år 11 månader sedan #826678 av Mjpop
det att jag har märkt nu att mitt liv inte kommer få någon förändring, jag skriver här för att ni verkar...ja förstående. jag har märkt nu att livet, ja det finns inget att hämta här. ingen bryr sig om mig, och dom jag saknar lever sina liv nu, och jag förstörde allt. det finns ingenting för mig här än att lyssna på samma låtar hela tiden, att vakna upp och tänka, jag orkar inte mer kolla mig själv i spegeln mer, jag orkar inte mer sitta och tänka "om jag dricker två eller tre starköl kanske jag mår bra", jag orkar inte mer och det finns inget jag kan göra, ingen bryr sig om vad jag säger, ingen förstår, och ja drömmen jag hade har gått i kras, om jag hade en dröm förut så, ja den finns inte längre, ingenting finns, jag vet inte hur jag ska gå tillväga bara att om det finns ett sätt, då..jag vet att ingen bryr sig och om jag måste dö för att få slut med lidandet, då...vore det riktigt..skönt, kanske finns det ett liv efteråt, kanske inte, men jag bryr mig inte riktigt nu. fan.
Mer
7 år 11 månader sedan #826679 av Mjpop
Svar från Mjpop i ämnet Funderar på självmord
fick inte med allt men vem bryr sig
Mer
7 år 11 månader sedan #826680 av vnv
Svar från vnv i ämnet Funderar på självmord
Jag bryr mig. Vi bryr oss.
Japp, vi är som du skriver "förstående" här på Viska... :kram
Vad är det som blir bättre av att ta livet av sig?! Du vet vad du har men inte vad du får...

Sökte du till högskolan?

/din vän vnv
Mer
7 år 11 månader sedan #826681 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Funderar på självmord
Lyssna på nya låtar.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 11 månader sedan #826683 av Mjpop
Svar från Mjpop i ämnet Funderar på självmord
det känns skönt att ni bryr er men jag förstörde en revolution, jag fantiserar om min gymnasieklass hela tiden, jag skrev något fruktansvärt till en tjej som hette, jo först lovisa, som jag inte ville skriva, det gick helt emot min personlighet och den jag är, allting stannade upp då, jag fick ångest hela tiden, jag blev helt ångestfylld och hamnade ja...i en psykos. vad vill jag säga med detta..jo det händer.
Mer
7 år 11 månader sedan #826684 av vnv
Svar från vnv i ämnet Funderar på självmord
Strunta i din gamla gymnasieklass är mitt "råd". Lämna Lovisa & company!
Gjort är gjort.
Gå vidare istället!
Carpe punctum...

Jag frågar igen: Sökte du till högskolan?

/din vän vnv