Funderar på självmord

Mer
7 år 11 månader sedan #826685 av Mjpop
Svar från Mjpop i ämnet Funderar på självmord
nej det gjorde jag inte, och det är svårt att glömma lovisa när det gav mig bakspänningar som jag gör allt för att få bort, gråt och ilska, det kan ta bort dem, jag vet inte hur jag ska göra för att få bort dem. men jag antar att någon slags emotionel förståelse och en glädje, då kan dem gå bort och då...blir allting bra igen.
Mer
7 år 11 månader sedan #826687 av vnv
Svar från vnv i ämnet Funderar på självmord
Du väljer själv dina tankar....

/din vän vnv
Mer
7 år 11 månader sedan #826692 av Mjpop
Svar från Mjpop i ämnet Funderar på självmord
tack
Mer
7 år 11 månader sedan #826718 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Funderar på självmord
[url:2be72er4]http://mind.se/sjalvmordslinjen/?gclid=Cj0KEQjw3-W5BRCymr_7r7SFt8cBEiQAsLtM8uGr-GzCsyfyaXo12t7P2V2l4m483L5qaImFERl4udYaAoYQ8P8HAQ[/url:2be72er4]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #826720 av wasp
Svar från wasp i ämnet Funderar på självmord
Vi på viska bryr oss om dig. Glöm det gamla o gå vidare. Det förflutna kan man inte göra något åt! Lev här o nu, det är väl det bästa rådet jag kan ge dig.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 11 månader sedan #826724 av lonely
Svar från lonely i ämnet Funderar på självmord
Mjpop! Du är inte ensam vi alla har varit där som mår riktigt dåligt, pga man mår dåligt har man destruktiva tankar på att ta sitt liv vilket man gör när man ger upp trots det säger forskning att innan man dör när man begår självmord ångrar man sig!

Tex jag mådde så jävla dåligt så det ända sättet var att slippa så jag stod vid tågspåret men jag bestämde mej för att gå därifrån med tyngsta stegen en människa kan gå nånsin över huvud taget tio år senare slapp jag ångesten och psykosen efter en del år med att testa fram olika antipsykotiska vilket fungerade på mej!

Idag lever jag konstruktivt i mitt mående tar mina medicinerna och går på terapi! Jag fick kontrollen över mitt liv igen när jag trodde att jag skulle aldrig nånsin må bra! Jag fick överdriva som fan och det blev att 99 % av mina journaler är lögn fick ljuga ihop dom sjukaste sakerna för att få hjälp för man får inte hjälp förrän man är en rejäl fara för både sig själv och andra bums!