Förvirrad med suicidtankar.

Mer
6 år 3 månader sedan #1016768 av Richard
Tack!

Fast jag vill inte sova, eftersom jag är rädd för att vakna o vara jätteledsen. Jag sitter o dricker jättemycket kaffe. Men jag måste ju sova nån gång. Blir nog runt 02-03...
Mer
6 år 3 månader sedan #1016801 av Richard
Jo, det är klart jag har andra saker att leva för. Var inte så farligt när jag vaknade idag. Fick i.o.f. bara 3 timmars sömn, men har ingen ångest eller så nu. Nytt kaffe är givetvis bryggt nu...
Mer
6 år 3 månader sedan #1016919 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förvirrad med suicidtankar.
Viktigt är att inte hoppa över antipsykotikan. Det kan bli värre då.
Mer
6 år 3 månader sedan #1016942 av Richard
Ja, det skrev jag nyss i en annan tråd, jag har ta mig fan glömt om jag tog min medicin i morse! Är det ECT-behandlingarna eller mitt långvariga benzo-knaprande som gör att när minnet är förstört? Kanske man ska ta en Abilify ändå, men om jag har tagit de, så blir det dubbel dos... Vet inte hur jag skulle reagera på det... :cry:
Mer
6 år 3 månader sedan #1017463 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förvirrad med suicidtankar.
Har du inte dosett så du ser om du tagit medicinen?
Mer
6 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1017555 av Richard
Nä, eller jo, jag har 2 st. En vanlig o en MAXI, men morgonmedicinen får inte ens plats i MAXI'n...

Men ibland gör jag i ordning morgonmedicinen kvällen innan o lägger allt i en burk. Eftersom det är så tråkigt, tröttsamt att vakna o leta rätt på medicinerna eftersom det oftast ser ut så här (oftast värre). Jag städar, men det bara fylls på...

Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.