Förvirrad med suicidtankar.

Mer
6 år 3 månader sedan #1017558 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förvirrad med suicidtankar.
Kan du inte ha en dosett för enbart morgonmedicinen. Då ser du om du har tagit den eller inte.
Mer
6 år 3 månader sedan #1017581 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Förvirrad med suicidtankar.
Gillar de där kryddburkarna i bakgrunden men i övrigt liknar det kaos. Förstår om du inte vet vilka du har stoppat i dig och inte. Frågan är: Behöver du alla dessa? Flera av dem motverkar varandra och skapar ångest. Men att försöka ta livet med hjälp av dem är lönlöst. Du hamnar på akuten för magpumpning sedan blir det tvångsvård. Been there done that.

Suicid är grymt mot anhöriga som kommer att känna skuld och självförebråelser. Försök att sova ordentligt, det hjälper.
Mer
6 år 3 månader sedan #1017598 av Encingnerius
Det var en hel del mediciner där ^^.
Mer
6 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1017662 av Richard
Ja, jag har skåpet ovanpå också...



Nä, jag skojar bara. Det där var säkerhetsskåpet fyllt med alla narkotikaklassade mediciner på pappas förra apotek!
Men då höll jag fingrarna i styr!



Mitt eget apotek, skåpet ovanför...



Jag sparar alla Theralen-pipetter för säkerhets skull!


Men sen ligger där lite mediciner som jag inte använder. Mycket är också bara typ vitaminer, jag fick nyss D-vitamin utskrivet, sen tidigare har jag folsyra o B12 också.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 3 månader sedan #1017668 av Richard

Cosmos skrev: Gillar de där kryddburkarna i bakgrunden men i övrigt liknar det kaos. Förstår om du inte vet vilka du har stoppat i dig och inte. Frågan är: Behöver du alla dessa? Flera av dem motverkar varandra och skapar ångest. Men att försöka ta livet med hjälp av dem är lönlöst. Du hamnar på akuten för magpumpning sedan blir det tvångsvård. Been there done that.

Suicid är grymt mot anhöriga som kommer att känna skuld och självförebråelser. Försök att sova ordentligt, det hjälper.

Nej, nu är det lugnt, jag är inte så deppig längre. Jag har också hamnat på akuten efter överdos medicin. Blev inte magpumpad, men fick dricka kol. Mitt blodtryck var 300/210 o hjärtat höll på att kollapsa. Fick nitroglycerin under tungan..

O som sagt, inte så illa som det ser ut, mycket oskyldiga vitamineraler o sånt.

Sova måste jag göra! Sov 3 timmar i förrgår natt o 4,5 timmar i natt. Jag sover oftast 12 timmar.
Ändå sitter jag med en energidryck nu... :väggen
Mer
6 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1017696 av Richard
Det här tvingades jag kasta, eller lämna tillbaka till apoteket. Eftersom jag inte fick ha så mycket tabletter hemma själv ett tag...






Här vaktar min syster mig så jag inte norpar av Durogesic'en...

Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.