Våld

  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1094377 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Våld

mopa skrev: Nej inget sånt, jag har aldrig skadat nån.


Ok :tummenupp
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Leloo.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094386 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Våld
Blev hämtad av poliser en gång, under psykos.
De körde mig till akuten, väl där ville de jag skulle presentera identifikation för personalen.
Jag trodde de ville sno min identitet. De höll på att stänga in mig mot en hörna av rummet.
Funderade medans de gick in mot mig att springa fram o ta en av deras pistoler från hölstret.
Som tur fick jag snille blixten att säga; att jag kan gå o presentera min identitet själv.
Bortsett från det, har jag agerat aggressivt men inte attackerat någon.
Även när jag varit psykotisk så har jag haft turen att ha något inom mig som sagt "Detta är ej ok"
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1094412 av Lester
Svar från Lester i ämnet Våld
Jag är en krigsherre alla vet det! Även säpo som vill kidnappa, tortera ut mina mörka hemligheter och slutligen döda mej för allas säkerhet! För jag ses som ett riktigt hot på riktigt! Men jag har inte gjort bort mej än om inte nu då!
Mer
5 år 7 månader sedan #1094414 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Våld
Jag har fått utbrott och skrikit men jag har hört att dom bältar patienter på psykiatrin så det vill man absolut inte bli.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094463 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Våld
Det är vid psykos och särskilt om man avbrutit antipsykotikan man kan bli farlig. Sedan om man missbrukar också och om man var farlig innan insjuknandet t.ex dömd för våld. Antipsykotika minskar aggressivitet och särskilt Clozapine och Zyprexa.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094473 av björk
Svar från björk i ämnet Våld
Ang. Den bältes matchen som
balla ur.