Fallenhet för missbruk

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213490 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk
I Helsingör finns det pip-affärer. Exklusivt bara pipor som dem klätt väggarna med. J

"Drottning Margrethe har rökt i 60 år" Kungligheter brukar bli gamla, undra vad hemligheten är?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213491 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk

zoegas skrev:

IngeF skrev: Jeg synes det er ganske utrolig at min fastlege/husläkare rakt ut nesten anbefalte meg å gå på det illegale markedet å skaffe cannabis. Hun er meget pro cannabis og con alkohol. Det burde finnes noe annet. [hr]

Jag kan tänka mig att det fungerar mot ryckningar och sånt. Men har du schizofreni så kan hasch ställa till det rent åt helvete för dig.

Hun ville ha skrevet ut cannabis spray om ikke psykiater hadde satt ned foten. Hun er fra Berlin, og liberal på det meste. Freud sverget jo til kokain, og hevdet livet ikke er verdt å leve uten røyk. Vival ville vært veldig godt.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213492 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Fallenhet för missbruk

zoegas skrev:
Tuggtobak är gott som fan. Om du vill ha nått i munnen

faktiskt inte använt tobak på nog över en vecka men tidigare idag så tog jag en lössnus som liksom låg och väntade på mig, General som jag typ snusat i 20år tidigare, men det var inte gott alls idag, tvärtom.

kan bara tacka Jesus för att jag blivit av med beroendet till nikotinet/tobaken.


angående kungafamiljers hemligheter eller snarare "eventuell anledning för att de levt längre än andra" så har jag hört /läst att de använt en hel del silverbestick och vattenkärl och att silver tar kål på bakterier.
dock så ska tydligen kopparkärl vara riktigt bra på det med , iaf om man kokar har jag för mig, så det är inte säkert att det ligger något i det alls. dessutom är ju solens strålar gratis och det är nog svårt att slå.

däremot så kan man ju förstå om det är så att de rikaste, dvs kungarna, har gjort det mesta de kunnat eller fått föreståelsen om, att förlänga sina egna liv, och att de säkert många gånger inte har brytt sig om andra människors livslängd.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213493 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk
Har du provat? Det är lätt att beställa cannabis. drogforum.org som exempel.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 4 månader sedan #1213494 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk

zoegas skrev: När jag hamna i polisens händer fråga dem mig om jag hade vapen eller knark hemma. Så sade jag att jag hade ett par gram hasch där inne. - "Det skiter vi i" sade polisen :tänk

Det snakkes om å avkriminalisere bruk i Norge. Liberalistene påstår at det ikke vil føre til mer bruk, men det stiller jeg meg tvilende til. Samtidig fatter jeg at politiet må prioritere.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213495 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Fallenhet för missbruk
Jag har inte varit fyllsjuk på decennier. Jag minns hur jobbigt det var efter en natts festande och det hände att jag spydde. Ändå fortsatte jag med drickandet.