Fallenhet för missbruk

Mer
4 år 4 månader sedan #1213478 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk

memphis skrev: Jag har också fallenhet. Är ju t ex helt torsk på cannabis fast jag inte rökat på snart ett decennium :)


Jeg synes det er ganske utrolig at min fastlege/husläkare rakt ut nesten anbefalte meg å gå på det illegale markedet å skaffe cannabis. Hun er meget pro cannabis og con alkohol. Det burde finnes noe annet. [hr]
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213479 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Fallenhet för missbruk
när polisen tog mig senast så hittades det massa frön i mina fickor, eller om det var att jag visade det för dem, och de frågade om jag drogade typ, och jag svarade nog typ att det är inte bra men jag hade en snusdosa i ena fickan och så säger en av dem typ att "det kanske inte är så bra för samvetet". kommer inte ihåg exakt hur snacket gick men det var nog någon poäng han hade.

för tillfället så snusar jag tepåsar med salt i typ. köpta på tobaksaffären.

tror det är något med att ha något i käfften hela tiden för gott är det inte och svider som fan gör det ibland.

men det är väl som att strö salt på såren. går man runt och gnäller för att man har ont nånstans så kanske man slår i skallen riktigt hårt nånstans och går runt snurrig ett par veckor och till slut har man glömt av det första besväret man hade.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213483 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk


Tuggtobak är gott som fan. Om du vill ha nått i munnen

IngeF skrev:

memphis skrev: Jag har också fallenhet. Är ju t ex helt torsk på cannabis fast jag inte rökat på snart ett decennium :)


Jeg synes det er ganske utrolig at min fastlege/husläkare rakt ut nesten anbefalte meg å gå på det illegale markedet å skaffe cannabis. Hun er meget pro cannabis og con alkohol. Det burde finnes noe annet. [hr]


Jag kan tänka mig att det fungerar mot ryckningar och sånt. Men har du schizofreni så kan hasch ställa till det rent åt helvete för dig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213486 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Fallenhet för missbruk
Man kanske skulle testa tuggtobak då. Snusning är inte riktigt min grej. Fast jag har lite drygt en karta med nikotinsugtabletter. Jag lägger av med mina missbruk nästa år. Kanske.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fallenhet för missbruk
I Danmark röker drottningen som en skorsten.

www.expressen.se/kvallsposten/margrethe-...dare-trots-kritiken/
Mer
4 år 4 månader sedan #1213488 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk
Danskene har et mer avslappet forhold til det meste.