Fallenhet för missbruk

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213483 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk


Tuggtobak är gott som fan. Om du vill ha nått i munnen

IngeF skrev:

memphis skrev: Jag har också fallenhet. Är ju t ex helt torsk på cannabis fast jag inte rökat på snart ett decennium :)


Jeg synes det er ganske utrolig at min fastlege/husläkare rakt ut nesten anbefalte meg å gå på det illegale markedet å skaffe cannabis. Hun er meget pro cannabis og con alkohol. Det burde finnes noe annet. [hr]


Jag kan tänka mig att det fungerar mot ryckningar och sånt. Men har du schizofreni så kan hasch ställa till det rent åt helvete för dig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213486 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Fallenhet för missbruk
Man kanske skulle testa tuggtobak då. Snusning är inte riktigt min grej. Fast jag har lite drygt en karta med nikotinsugtabletter. Jag lägger av med mina missbruk nästa år. Kanske.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fallenhet för missbruk
I Danmark röker drottningen som en skorsten.

www.expressen.se/kvallsposten/margrethe-...dare-trots-kritiken/
Mer
4 år 4 månader sedan #1213488 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk
Danskene har et mer avslappet forhold til det meste.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213490 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk
I Helsingör finns det pip-affärer. Exklusivt bara pipor som dem klätt väggarna med. J

"Drottning Margrethe har rökt i 60 år" Kungligheter brukar bli gamla, undra vad hemligheten är?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213491 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk

zoegas skrev:

IngeF skrev: Jeg synes det er ganske utrolig at min fastlege/husläkare rakt ut nesten anbefalte meg å gå på det illegale markedet å skaffe cannabis. Hun er meget pro cannabis og con alkohol. Det burde finnes noe annet. [hr]

Jag kan tänka mig att det fungerar mot ryckningar och sånt. Men har du schizofreni så kan hasch ställa till det rent åt helvete för dig.

Hun ville ha skrevet ut cannabis spray om ikke psykiater hadde satt ned foten. Hun er fra Berlin, og liberal på det meste. Freud sverget jo til kokain, og hevdet livet ikke er verdt å leve uten røyk. Vival ville vært veldig godt.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.