LPT

Mer
8 år 7 månader sedan #771468 av hinkan
LPT skapades av hinkan
Vet inte om jah skriver i rätt forum nu men det sattes ett lpt på mig i fredags som ska omprövas imorgon o till 90% är jag säker på att det kommer hållas kvar med tanke på att jag utfört två suicidförsök o varit aggressiv o utagerande. Till saken hör att jag vart utsatt för ett övergrepp förra fredagen o detta triggade min sjukdom nåt enormt. Hae litium, leponex, abilify i vanliga fall o nu även xanor depot, två vanliga xanor vid behov o zyprexa vilket jag först vägrade. Jag hae dygnet runt vak o får bara vistas på en liten del kallad akutdelen på avdelningen o jag får intr röka. Jag känner mig så jävla ensam o liten i det här o ville bara skriva av mig till nån som kanske förstår hur det är att sitta inlåst på det här sättet. Kram på er alla
Mer
8 år 7 månader sedan #771471 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet LPT
Var ju taskigt att du inte får röka.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 7 månader sedan #771472 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
:hjärta :kram :hjärta Kram hinkan! Jag kan inte göra ett enda dugg ifrån där jag sitter, men du får en kram varifrån jag sitter och sitt ned i båten, alltså ställ inte till något och bråka för då kan båten kantra om du förstår.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #771474 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
Ang att inte röka, fråga någon om så vore personal om du kan få en snus. Lägg in en prilla och då slipper du begäret.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #771475 av krokus
Svar från krokus i ämnet LPT
Kram och krya på dig hinkan!
:kram
Mer
8 år 7 månader sedan #771480 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
Rent allmänt tycker jag det är skit av personalen att inte ge tillstånd att få ut och röka, även om sjukhusets policy är att sjukhuset är rökfritt. Inga andra än just psykiatripatienter får lov att röka för att det heter att det är ett rökfritt sjukhus. Men att göra det med en som är vanerökare och ligger på psykiatrin är rena trakasserier från personalens sida. Det är helt enkelt så att personalen mycket väl får lov att ge dig en rökpaus, men att de straffar dig för vad du gjort. De skulle aldrig i livet säga att det är sant, de skyller det på något helt annat. Mitt tips, sitt ned i båten och gör som du blir tillsagd och gör dig nyttig på avd. Då helt plötsligt får du förmånen att före de andra få en kopp kaffe och en röka när du vaknar på morgonen.

Det som gäller är ta disken som står i avdelnings kök, töm papperskorgar och vad du kan hitta på för att hjälpa personalen och bråka inte vid medicinutdelningen och vägra aldrig en injektion. Då börjar du komma på god fot med personalen och du får friheter som ingen annan patient får

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum