LPT

Mer
8 år 7 månader sedan #771482 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
Tryskey, som är medlem på sajten och har varit inlagd lång tid och numera jobbar har varit i den sitsen som du är i och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att hon håller med mig. Alltså hon har legat många år inlagd och vad jag tror ger hon mig rätt.
www.viska.se/index.php/forum/vie ... 63#p301663

Kan hon, kan du!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #771484 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT
Försök att hålla dig så lugn som möjligt, som sagt. Då hävs LPT ganska fort.
Mer
8 år 7 månader sedan #771512 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet LPT
Tack alla mina underbaringar som stöttar mig! Situationen är dock lite (läa mycket) mer desperat o aggressiv jämfört med innan o kruxet är att jag inte kan kontrollera mig
Vet inte wns om jag orkar leva mer
Mer
8 år 7 månader sedan #771605 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT
Du har rätt att få stödperson (ej verksam inom psykiatrin) om du har LPT. Kan vara bra att ha någon att diskutera med.
Mer
8 år 7 månader sedan #771648 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
Hinkan, vart är du inlagd? Är det i Göteborg och du ligger på Östra, är jag på 7 min väg, gångavstånd från psykiatrin. Ligger du på Mölndal, ja då blir det en bit att åka, men jag kan ta mig dit, om du behöver stöttning.
Hör av dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #771690 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet LPT
Dessvärre ligger jag i Motala. Försöker så gott jag kan att hålla ilskan i styr o inte gå bärsärk. Har fått en dos zyprexa o får snart xanor, xanor depot, leponex, litium o zopiklon o hoppas somna på den cocktailen. Den som känner sig manad att prata lite med mig kab skriva i pm så kan jag ge ut min kik. Känner mig oerhört ensam