LPT

Mer
8 år 6 månader sedan #775573 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT
Clozapine brukar minska risken för självskador. Vilken dos av Clozapine har du?
Mer
8 år 6 månader sedan #775581 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet LPT
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 6 månader sedan #775626 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet LPT
350 mg vilket jah förstått är väldigt låg dos. Har även abilify så de försöker ha så låg dos som möjligt på clozapinet men jag vill höja till 400 men läkaren sa att vi avvaktar ett tag först. Nu tror jag dock det mer handlar om trauma än psykos så clozapinet kanske inte verkar mot de självskadetankar traumat skapar? Bara tänker högt typ.
Mer
8 år 6 månader sedan #775628 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
Jag har inte mer att säga än köp en dosa snus om du får gå ut. Detta för att ha om abstinnensen slår till om du skulle få vak på dig och inte får gå ut och röka. Palle här har säkert rätt med att du kan få nikotintabletter du kan lägga under tungan för att lindra abstinensen. Har inte legat inne på en hemskans många år och inte upplevt rökfritt sjukhus. Varje gång du blir sugen på en cigarrett, lägg in en snus.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #775629 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT
Köp portionsförpackat snus, en relativt billig dosa snus är den jag använder och den heter LD portion original.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #775656 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet LPT
De har nikotinplåster, föredrar de framför snus. Finns ju en risk att jag hamnar på akuten igen o blir ofrivilligt rökfri för ett par dagar men det är ju bara om jag självskadar det lär hända.