Får man stirra på en skötare som stör mig hela tiden?

Mer
6 år 11 månader sedan #938098 av Carmen Al Kebab

Nissegossen skrev: Carmen Al Kebab Du verkar inte vara överdrivet önskvärd själv, du verkar ha det svårt med att vara social. Har du en personlighetsstörning i diagnosen?

Lycka till med att vara vän med alla, det vet du att man aldrig kan vara.
Mer
6 år 11 månader sedan #938099 av Carmen Al Kebab

Admin1 skrev: Be att få kopior av din journal och läs där vad de skrev om bältningen.

Ja, men hur ska jag bevisa att dem har gjort bältning på fel grunder? Får man stirra på en skötare som stör mig hela tiden trots att jag har sagt till att jag inte vill att han stör mig?
Mer
6 år 10 månader sedan #938625 av Admin1
Du kan ju kolla varför du fick bältning och också om bältningen är anmäld till Socialstyrelsen. Har de inte anmält till Socialstyrelsen så har de gjort ett fel där.
Mer
6 år 10 månader sedan #938637 av Nissegossen
Jag har själv legat i bälte en natt, jag blev kissnödig, tog av mig jeansen ålade mig ur bältet, tog på mig jeansen gick och kissade, vaket satt utanför dörren och såg förvånad ut, sedan av med jeansen, försökte först sova ovanpå men det var för knöligt så av med jeansen ålade i bältet, på med jeansen sov resten av natten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #938646 av björk
300



300



300


300


300



Här är ett antal Attiraljer Min bror hade nog inte de ordet i sitt sinnelag.
Iochmed att han införskaffat en nazist hjälm ifrån andra världskriget. -Ja jag gick i taket.
Mer
6 år 10 månader sedan #938670 av Geta
Har varit bältad en natt. Fick inget extra-vak. Personalen stängde dörren och glömde mig. Fick inte ha någon ringklocka. På morgonen hittade morgonpersonalen mig.