Det finns en viktig grej att berätta att aktivt bli bättre!

Mer
6 år 7 månader sedan #976839 av Geta
Har du ingen gammal hörapparat?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #976853 av Jocke
Men lyssna nu! Reserproppen tillhörde visserligen min gamla hörapparat, men jag använde den till min nya propp. Men den är sönder och den gamla spårlöst borta!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 7 månader sedan #976859 av Geta
I värsta fall får ni väl kommunicera via text innan du får tag i någon hörselpropp.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #976860 av Jocke
Jo, men dem kan ofta inte ställa upp med kort varsel? Tolken alltså?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 6 månader sedan #977524 av Jocke


Hur cementerar vi vår uppfattning kring teven som en helig ko man inte kan kritisera? Men jag undrar främst vilka som sätter sin prägel och ideologi kring vad jämlikhet är inom medias sfär? Men jag tror dem har en massa lagar dem måste följa? Men det jag inte kan förstå, är varför folk inte ifrågasätter orimliga mediedrev?

Men tyvärr så tror jag vi ser en värld där det "vackra" folket premieras, och varför deras lobbyism nog är den starkaste maktfaktorn vi känner till idag.

Många kopplar "fulhet" med osäkerhet? För mig en gåta, då jag vet att just dem är de mest ödmjuka människor man kan vara. Så vi måste nog koppla bort snyggheten i vår föreställning kring världen?

Men varför har Barbie och Twiggy så stor påverkansfaktor även på de som anses vara överviktiga? Jag tror vi har större problem än så här i världen att lösa?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 6 månader sedan #977527 av Geta
De flesta människor är inte så snygga och perfekta. Utom de riktigt unga.