Inte rädd för Poliser!!!

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1076566 av Utomjordingen
Jo, det kan jag förstå om man är vuxen men jag var bara barn när jag blev misshandlad utav en polis och en vakt! Det är en stor skillnad på att vara ung och gammal... .
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076573 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Jag tycker att poliser är intelligenta och känslomässigt kompetenta det jag sett av dem. Men jag har tur....jag är inte aggressiv när de ska hämta mig utan har respekt för polisen. Då gör de inget. Men säg att jag hade varit ännu mer paranoid och rädd och tagit en kniv för att försvara mig mot frihetsberövande och vården som jag varit så rädd för i mina psykoser....Boooum. Pang bom död. Jag har tur helt enkelt som inte blir aggressiv för att försvara mig när poliserna kommer. Att jag har respekt för övermakten.... Alla kan inte behärska sig i sin skräck....ska de dö för det?
Mer
5 år 8 månader sedan #1076576 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Varje år blir det några personer skjutna av polisen vid handräckning till psyket i Sverige. De har då ansetts som farliga och polisen har handlat i nödvärn.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076577 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Kan de för guds skull inte skjuta i benet?
Mer
5 år 8 månader sedan #1076579 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Nej inte rädd, de gånger jag haft att göra med dem har de varit varsamma och snälla :) har respekt för dem.