Inte rädd för Poliser!!!

Mer
5 år 8 månader sedan #1076709 av krokus
Svar från krokus i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Jag är nog inte rädd för Polisen, men de försökte banka sönder min säkerhetsdörr en gång. Pinsamt! Jag sa till dem att ringklockan fungerar alldeles utmärkt.

Sedan har jag ringt till Polisen när jag hörde hur en granntjej blev misshandlad av sin sambo(?), och de kom dit rätt fort eftersom någon annan granne hade ringt före mig. Jag bor inte kvar i det hyreshuset.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076710 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Har aldrig haft kontakt med polisen. Men Kriminalvården skall väl ta över polishämtningarna från polisen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076744 av wasp
Svar från wasp i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Nä! Inte alls rädd för polisen och varför skulle jag vara det???
Mer
5 år 8 månader sedan #1076745 av Nissegossen
Håller med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1076946 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Tror kriminella är rädda för polisen. Kände en veterinärstudent, som jobbade extra på ungdomsfängelse.Han sa att de flesta fångarna var korkade och rädda för polisen. Såg de en polisbil började de springa för livet och polisen såg dem och sög in dem.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1076951 av Nissegossen
Det är ju det, de kriminella är ofta drogade och de springer bara utav helvete för att inte bli tagna. Det gäller ju att ha is i magen men de är nojiga och tänker inte alls. Om man är kriminell så gäller att ha is i magen och inte springa, klart som korvspad att polisen tar fast dem när de syns springa de tar ju han direkt utan att fråga. För polisen gäller det ju att de tar honom sedan utreder polisen honom för att se vad han gjort. Har han gjort något sitter ju han direkt på polishuset i en cell. Lite skjut först innan de frågar är ju polisens ståndpunkt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.