LPT:ad

Mer
16 år 6 månader sedan #93578 av Bitte
LPT:ad skapades av Bitte
Ja, jag var hos min nya doktor i onsdags och det ledde till att jag blev LPT:ad med omedelbar verkan. Jag är tvungen att ta mina mediciner nu så nu känner jag mig övermedicinerad, bara för att jag inte vill ha medicin.
Är hemma på permission tills i morgon eftermiddag. Sen ska jag bli utskriven på onsdag. Och jag ska få en kontaktperson också. Så nu är det snurrigt värre och jag känner mig alldeles vimmelkantig.
Men det blir nog okey när man landat lite. Och det har inte varit någon speciell känsla att vara LPT:ad. Fick åka hem ett par gånger för att hämta kläder och annat. Och dom är jätte gulliga på avdelningen.
Mer
16 år 6 månader sedan #93580 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT:ad
Berättade du att du hade slutat med Abilify för ett par månader sedan och var det det som gjorde att du fick LPT direkt?
Mer
16 år 6 månader sedan #93581 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT:ad
Figuren,
det är säkert flera än jag som har undrat var
du har varit.
Det var tråkigt med ditt LPT men du verkar optimistisk
mitt i bedrövelsen. Det är huvudsaken.
Mer
16 år 6 månader sedan #93583 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet LPT:ad
Bla annat det plus att jag hade symtom på jag var på väg in i en psykos.
Jag försökte med att säga att jag skulle ta min medicin men det räckte inte. Men nu har jag medicinerat i några dagar och jag har lovat att inte sluta. Känner mig lugn nu med mediciner, de gör nog mer nytta än skada, håller jag på att intala till mig själv. Sen ska jag få en kontaktman som kommer hålla koll på mig.
Mer
16 år 6 månader sedan #93591 av Coconut
Svar från Coconut i ämnet LPT:ad
LPT är läskigt, särskilt om man blir tvingad medicinering och särskilt om det är första gången. Blev hotad LPT en gång men lyckades slingra mig ur det... fast det är nog svårare om man är nära eller i en psykos.
  • Niklas.
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #93594 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet LPT:ad
Lagen borde vara till för människan och inte för processindustrins säljchefer.
I demokratier tillåts inte myndigheterna tvinga lagliga människor som kan försörja sig. Här räcker att någon tycker du pratar lite för avancerat för att fängsla och förgifta en.