Jag flydde

Mer
15 år 7 månader sedan #152113 av Khai Chau
Svar från Khai Chau i ämnet Jag flydde
tacksam för alla tips och råd
Mer
15 år 7 månader sedan #152114 av spasy
Svar från spasy i ämnet Jag flydde

Nissegossen skrev: All ångest exakt likadant! Gå emot känslan även om ni får panik, eller då ångest! Gå igenom det och det kommer inte att hända något annat än att ni blir kvitt det som ni får ångest/panik utav...


Fungerar inte på alla, tycker fortfarande det är jobbigt och svårt fast jag försökt gå emot det onda.
Flyr också undan från olika situationer ofta.
Mer
15 år 7 månader sedan #152116 av mopa
Svar från mopa i ämnet Jag flydde
Tänk om man kunde bemästra panik o ångest. Som man beteer sig i mötet med människor, inte konstit om dom tycker man är underlig.
Mer
15 år 7 månader sedan #152119 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag flydde
spasy,

Var ihärdiga så går det! Det ger en djävla ångest ett par tre ggr, sedan minskar ångesten! Om ni gör det en gång, hjälper det att ta steget och gå igenom nästa panik eller ångest attack! Var konsekvent i det här, så blir ni garanterat ångest/panik fria!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #152120 av Räven
Svar från Räven i ämnet Jag flydde
jag får ångest och panik i bilen om det är mycket trafik ute.....och det vågar jag inte träna bort utan ja håller mig till att köra bil sent på kvällen när jag ska handla för att slippa trafik.
Mer
15 år 7 månader sedan #152121 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag flydde
Ni har så mycket ångest att ni tror att ni skall dö och att alla ni känner för skall dö om ni går emot ångesten, men det händer varken det ena eller det andra! Pröva så får ni se!

Var fatalister, för vi kommer alla att dö någon gång i framtiden!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum