Håller jag på att bli ätstörd??

Mer
13 år 9 månader sedan #315636 av ramb
Jag har haft diagnosen anorexia, och att svälta sig själv är inte är inte att rekommendera. Det är fruktansvärt smärtsamt både fysiskt och psykiskt. Om du äter för lite så ställer kroppen in sig på svält, visst du blir smalare men du går upp alla kilon du gått ned så fort du börjar äta normalt igen. Att börja svälta sig medvetet är bland det mest korkade man kan göra.
Om man behöver gå ned i vikt ska man göra det på en hälsosam nivå, motionera regelbundet och äta rätt. Inte äta ingenting.
Mer
13 år 9 månader sedan #315647 av Traxerity
Matterik liten mysig video du har hittat där :D
Mer
13 år 9 månader sedan #315658 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 9 månader sedan #315659 av MsTibbs
matterik,

Är en person med brutet ben immun mot polio? Jag hoppas för Guds skull att du skämtar eller är okunnig, menar du att autismspektruum skulle skydda mot psykoser? I don't think so. Jag känner flera som haft psykoser och jag själv är en.
Mer
13 år 9 månader sedan #315665 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 9 månader sedan #315680 av Judalon
matterik,

det kanske du inte ska göra, utgå helt från dig själv alltså.
När jag har varit som mest deprimerad har jag också fått neuroleptika och en annan medicin som orsakar viktuppgång. Inte idealt men om medicinen hjälper så kan den rädda liv. jag fick för svåra och var tvungen att sluta men jag hade mått bättre. Det var jobbigt att tvingas sluta och må sämre.