Vad säger lagen?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 10 månader sedan #405264 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad säger lagen?
Tror det finns säkerhetsventiler i samhället som producerar motpropaganda genetemot media, eller om det är media som håller i både dementi och kommentar? Jag vet att säkerhetspolisen har en speceill avdelning som sysslar med ngn slags propaganda, eller vad man nu ska kalla det. Det är en känsla jag går på, vad gäller övervakning.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 10 månader sedan #405265 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad säger lagen?
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=900 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 10 månader sedan #405266 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad säger lagen?

Nissegossen skrev: Issa Jesus, jag har för mig att en judisk man har sagt till mig att man kan bli jude även om man är oomskuren, men ursprunget var att judarnas tecken på att de var just judar var att de var omskurna.
Det är inte förvånande att judarna omskar sig, på grund av att de bodde intill eller i en öken.

Tänk dig själv att ha sand bekom förhuden!

Jesus var själv omskuren och alla katoliker i USA tror jag omskärs som barn!

Så, omskuren eller inte är inte längre en religionsfråga.....

Som alltid, det är en renlighetsfråga.


och hur skulle den sanden kommit in under förhuden?? i sandstormarna??

men vad jag vill säga, är att som jag har förstått det så skall småbäbisarna karvas i
innan de är 8 dagar, eller på 8e dagen. men det kan jag ha missförstått.

åde är ett tecken på förbundet med "gud", enligt talmud, rätta mig om jag har fel.
ska googla nu.

det här hittade ja;

www.alltombibeln.se/bibelfragan/britmila.htm


Allah ahkbar alternativ!^^

John 8:31-32.
Mer
12 år 10 månader sedan #405272 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad säger lagen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 10 månader sedan #405275 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad säger lagen?
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 10 månader sedan #405285 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad säger lagen?
Issa Jesus, De s.k ökenrävarna, Montgomerys styrkor som stred i Egypten mot Tyskarna och drev ut dem, fick kämpa i ren öken. De pojkarna omskar sig som vuxna för att de insåg vad ökensand och brist på vatten kunde göra, det var helt enkelt "Störande" Med sand under förhuden!

Muslimer, alltså araberna omskärs också som barn...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum