Semestertider - kom så skapar vi ett eget semesterparadis

Mer
12 år 9 månader sedan #412988 av saara
DJ ger mig några tyckaomsig-godis och strax blir jag gladare. Följer med henne en stund på skattjakten, men så ser vi att de andra är nere vid stranden. Vi går dit för att prata och simma.
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 år 9 månader sedan #413131 av Frankie
DS ler mot saara och följer henne och de andra ner i vattnet. Det är skönt där, att plaska i solen.

DS har en stor famn för alla som behöver närhet eller en kram.
Mer
12 år 9 månader sedan #413143 av Nissegossen
NG Ler mot DS och frågar pm?

Det finns ju några palmer här borta skall vi sätta oss där och kramas lite?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 9 månader sedan #413172 av Isa-Alise
Medan DS och NG kramas slumrar vi andra några timmar under ängsulls täcken... När morgonen gryr stiger jag upp och kokar kaffe över öppen eld på nyskördade kaffebönor. Växtligheten är riklig och ger alla de sorters frukter och grönsaker som vi kan drömma om...

Jag skördar bananer, melon, kiwi, grapefrukt och ananas och gör en fruktsallad som jag bjuder er alla på till frukost. Enkla pinnbröd har jag grillat över elden också, samt hunnit ysta lite färskost från mjölken från våra vilda får och getter... det blir en stärkande måltid som vi njuter utav...
Mer
Mer
12 år 9 månader sedan #413177 av joy
Under tiden kaffet kokar upp så sitter vi i ring kring läger elden och jag läser några dikter av Lasse Berghagen.Sen sitter vi och avnjuter en god kopp kaffe.
Någon tar fram sin gitarr , och så gör vi en sång tillsammans. :D