NA och tolvstegsprogrammet

Mer
9 år 3 månader sedan #718398 av Nissegossen
Palle, en gång i tiden gillade jag vad du skrev för länge sedan, men det gör jag absolut inte idag.

Men som en i journalist på en tidning skulle skriva att du får skriva i en tidning, skulle kunna ge sitt liv för att du skulle få ha rätt att publicera vad du tycker, inte alls tycker om vad du skriver, så skulle hen ändå publicera dina texter, bara för din rätt att säga din mening.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 månader sedan #718399 av Nissegossen
Palle, du underskattar mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 månader sedan #718400 av Nissegossen

P@llekula skrev:

Nissegossen skrev: Är det fel i att ha en tro som inte är kristendom då?

och flum är flum.tack för förolämpningen.

Välbekomme!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 månader sedan #718424 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet NA och tolvstegsprogrammet
Min erfatenhet v AA är nästan odelat positiv. Det handlar om människor med samma erfarenheter som jag själv. Det är smarta människor som tröttnade på att vara i helvetet.

Ang Gud så handlar det om att släppa taget om allt som skapar ångest o låta det vara.

Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra detjag kan o förstånd att se skillnaden
Mer
9 år 3 månader sedan #718461 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet NA och tolvstegsprogrammet

Bild skrev: 23 dec åt jag 12 nozinan, 30 Theralen och 20 lergigan. Vet inte hur mycket benso jag tog 6 dec... det är inte så mycket jämfört med andra men ändå.


Blev du inte väldigt torr i munnen av så mycket Theralen, Lergigan och Nozinan?
Mer
9 år 3 månader sedan #718503 av Bild
Svar från Bild i ämnet NA och tolvstegsprogrammet
Jag drägglar tack vare Clozapin... men jag kan inte äta en smörgås eftersom jag är för torr. Vad är normalt? Tycker du att jag använde för mycket?