NA och tolvstegsprogrammet

Mer
9 år 3 månader sedan #718054 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet NA och tolvstegsprogrammet
Starkt av dig att sluta med benso. Hur stora doser tog du som mest? Nackdelen med benso är att efter en tid kan effekten mot ångest avta, så man måste höja dosen. Clozapine kan minska risken för missbruk, men det är också så att det kan vara riskfyllt att kombinera benso med Clozapine på grund av risk för cirkulationskollaps.
Mer
9 år 3 månader sedan #718226 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet NA och tolvstegsprogrammet
Det man undrar över är hur missbruksproblemen är bland muslimer i Sverige? En rättrogen muslim dricker inte alkohol t.ex. Det skrivs aldrig om sådana saker i tidningarna.
Mer
9 år 3 månader sedan #718252 av Nissegossen
Man väljer själv vem man anser som högre makt. Punkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 månader sedan #718322 av Bild
Svar från Bild i ämnet NA och tolvstegsprogrammet

Admin1 skrev: Starkt av dig att sluta med benso. Hur stora doser tog du som mest? Nackdelen med benso är att efter en tid kan effekten mot ångest avta, så man måste höja dosen. Clozapine kan minska risken för missbruk, men det är också så att det kan vara riskfyllt att kombinera benso med Clozapine på grund av risk för cirkulationskollaps.


23 dec åt jag 12 nozinan, 30 Theralen och 20 lergigan. Vet inte hur mycket benso jag tog 6 dec... det är inte så mycket jämfört med andra men ändå.
En vanlig natt tog jag 4 nozinan, 3 Lergigan, 10 Theralen, 4 benso, Imovane och Nitrazepam.
Mer
9 år 3 månader sedan #718368 av Nissegossen
Är det fel i att ha en tro som inte är kristendom då?
AA vill ha så många drogberoende, nyktra som möjligt och är det då fel i att AA-medlemmen väljer en annan tro, än kristendom för att bli kvitt begäret?

Gud är i vilket fall som helst, något som den som har en gudstro på något som vederbörande har som är personligt för var och en.

Goddag yxskaft!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 månader sedan #718370 av Nissegossen