SOS

Mer
4 år 1 månad sedan #1239717 av wasp
Svar från wasp i ämnet SOS

Fantasio skrev: Jag tror jag ska skriva en text. Att coronaviruset är framtaget med flit i kinesiska laboratorier. Borde intressera folk, men kanske är de trötta på att höra om viruset. Jag vet inte.


Det här tror du väl inte ens själv på?? Är för gammal 60+ för att ens bry mig om konspirationsteorier!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1240683 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Om jag fritt får fantisera så var en person jag lärde känna runt år 2000 SÄPO-agent. Han var inte anställd av dem, men fick betalt, han stod på deras lönelista. Han blev vän med mig bara för att förstöra. När hans "arbete" var slut flyttade han till annan ort. Han bodde innan jag lärde känna honom i Sörmland. Detta tänker jag på ibland.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1259082 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag lägger nog ned mitt parti. Jag får ingen respons på lapparna. Men jag kommer nog att fortsätta skriva texter och dela ut dem i stan. Gå till något trevligt villaområde och upplysa folk.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1298840 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS

De sista minuterna värmer mitt hjärta, när Lina får säga några avslutande ord. Nu kommer invektiven att hagla, men det bekommer mig inte.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1303251 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS

Bara en tidsfråga innan denna låt betraktas som hatisk och intolerant.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303277 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Från det ena till den andra har ni sos-appen? Trodde jag lagt in den i tråden. Att ladda ned både på Iphone och android den ger larmnumret och vitsen är att om man har den ser larmoperatören telefonens GPS-koordinater vilket sparar viktiga sekunder för att de behöver inte gå in på masterna för triangulering för att se var telefonen är. Det är ju den som har positionen. Tappar du telefonen vid ett högt berg kan de få stora svårigheter att finna dig.
Ladda ned
www.sosalarm.se/pressrum/nyheter/2019/112-appen/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum