Reinkarnation

Mer
7 år 7 månader sedan #858652 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation
Får även tala om att en Judisk, ja, han kallade sig för professor och uppfinnare, han är pensionerad, talade jag om konstruktionen och när han fick veta hur man styr den fattade han hela vidden av konstruktionen och sade, ja, det finns ju redan och går inte att ta patent på.

Han sade att han har Sverige att tacka för sin utbildning och att han först och främst var Jude.
Ja, farkosten kan nog aldrig gå upp i överljudshastighet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #858656 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation
He, en snilleblixt kom just nu, men det räcker med vad ni redan fått reda på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #858659 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation
Den kan även flyga tyst som en friesbie under en tid med avslagna motorer över ett område som en stad, det skulle höras som en susning i luften och den skulle sakta sjunka och med lite avancerad flygkunskap även kunna landa mycket tyst.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #858663 av Nissegossen
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #858664 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Ja, din farkost har jag läst om tidigare. Skulle vara kul att se en prototyp.
Mer
7 år 7 månader sedan #858666 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation
Ja, den som kan tänka ut konstruktionen kan göra den, men jag gör varken ritningar, eller ens en enkel skiss, då jag samtidigt förklarar hur den fungerar, så fattar var och en hur den fungerar och i stort sett de flesta med en utbildning kan göra den. Jag vill undvika att detta kommer så många andra till del. Jag berättade om den för två sköterskor inlagd på avd 1985 Och den ene sade när jag sade att antingen kom den för 50 år sedan, eller också kommer den om 50 år. Då, sade den ene tänk va, han tänker 50 år framåt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum